hellpoint
یحیی رحیمی

عرضه بازی های Hellpoint و New World به دلیل ویروس کرونا تاخیر خورد

یحیی رحیمی 22 فروردین 1399 بدون دیدگاه
662 بازدید

ویروس کرونا مشکلات زیادی برای تمامی صنعت های مختلف ایجاد کرده است. در این میان تاثیر زیادی روی بازی های ویدیویی نیز ایجاد شده است. عنوان Hellpoint که یک علمی تخیلی ترسناک است تاخیر خورده است. جدا از آن بازی جدید کمپانی آمازون به نام New World نیز دستخوش تاخیر شده است.

بازی Hellpoint در مورد یک سفینه فضایی است که زمانی مرکز تحقیقاتی برای انسان ها بود اما توسط فرازمینی ها از یک بعد دیگر اشغال شده است. کارگردان این بازی در مورد تاخیر به وجود آمده گفته است: « با توجه به اتفاقات پیش بینی نشده در سراسر جهان، ما مجبور به تاخیر عرضه بازی شدیم. ما توسعه یک سری بخش های جدید را برای اینکه بازی تجربه بهتری را ارایه دهد شروع کرده ایم. »

گیم پلی این بازی مشابه عنوان Souls است و سیستم های به کار رفته در آن بسیار خلاقانه و جذاب هستند. همچنین بازی از بخش مولتی پلیر و Co-Op نیز پشتیبانی می کند. در حال حاضر تاریخ عرضه بازی مشخص نیست اما می دانیم که در سال 2020 منتشر خواهد شد.

دیگر بازی تاخیر خورده نیز عنوان فانتزی New World ساخته آمازون است. این بازی قرار بود در ماه مه میلادی منتشر شود اما به دلیل مشکلات پیش آمده ناشی از ویروس کرونا به 25 اوت میلادی منتقل شده است. استودیو در اعلامیه منتشر شده در این مورد گفته است:

همانند شما، تمام تیم ما نیز در نتیجه ویروس COVID-19 دچار مشکلاتی شده است. ما هنوز در حال تلاش برای ساخت بازی هستیم اما ساخت New World از منزل یک سری چالش های جدید را پیش آورده است. ما می خواهیم اطمینان حاصل کنیم که بهترین بازی دست طرفداران می رسد و به همین دلیل تصمیم به تاخیر بازی گرفته ایم.

بازی های دیگری چون Path of Exile 2 و فصل جدید Rainbow Six Siege نیز تحت تاثیر پاندمی ایجاد شده تاخیر خورده اند. نظر شما چیست؟

منبع: PCGAMER

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.