Modern-Warfare-Ghost
یحیی رحیمی

کاور نسخه ریمسترشده بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 لو رفت

یحیی رحیمی 9 فروردین 1399 بدون دیدگاه
1,352 بازدید

به نظر می رسد که شایعات همگی درست بوده اند. مدتی پیش شاهد نسخه ریمستر شده بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 در فروشگاه آمازون بودیم و امروز نیز کاور بخش داستانی بازی لو رفته است. این تصویر در میانه فایل های بازی Call of Duty: Modern Warfare پیدا شده است و شاهد برگشت یکی از بهترین نسخه های ندای وظیفه هستیم.

این خبر در وب سایت ردیت منتشر شده است. کاور منتشر شده البته اطلاعات خاصی کف دست ما نمی گذارد و به نظر می رسد که همان کاور اصلی بازی باشد که عنوان « Campaign Remastered» به آن اضافه شده است. این پوستر هنوز در وب سایت ردیت موجود است اما لازم نیست که برای تماشای آن به این وب سایت سر بزنید و همین پایین می توانید کاور لو رفته را مشاهده کنید.

به علاوه خود کاور، یک سری جزئیات دیگر نیز منتشر شده است. با توجه به این شایعات در صورتی که بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 را خریداری کنید، یک بسته از آیتم های تزئینی برای شخصیت اصلی و سلاح ها دریافت خواهید کرد. همچنین قرار است بازی جدید Modern Warfare با عنوان Call of Duty: Modern Warfare 2 در یک بسته قرار بگیرند و بتوانید هر دو را یکجا خریداری کنید.

modern-warfare-2

در حال حاضر وجود این بازی توسط Activision تایید نشده است اما با توجه به تاریخچه شایعات و اینکه معمولا شایعات سری ندای وظیفه همگی در آخر درست از آب درمی آیند، منطقی است که عرضه نسخه ریمستر شده Modern Warfare 2 را طبیعی بدانیم. انتشار Call of Duty 4: Modern Warfare نیز به همین صورت انجام گرفت و باید دید در آخر چه اتفاقی خواهد افتاد.

اگر شایعات درست باشند، بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 Campaign Remastered برای کنسول های نسل هشتم و رایانه های شخصی عرضه خواهد شد. نظر شما چیست؟

منبع: DualSHockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.