gta-online-diamond-casino-heist-approaches
یحیی رحیمی

بازیگر Grand Theft Auto 5: دست از باور کردن شایعات GTA بردارید

یحیی رحیمی 18 فروردین 1399 بدون دیدگاه
1,674 بازدید

بالاخره در نقطه ای از زمان، نسخه بعدی بازی Grand Theft Auto را دریافت خواهیم کرد. سالها از عرضه بازی Grand Theft Auto 5 می گذرد و هنوز هیچ خبری از نسخه ششم موجود نیست. بازیگر نقش مایکل در GTA V اما باور دارد که شایعات در مورد بازی جدید تماما اشتباه و الکی هستند و باید دست از باور کردن این شایعات برداریم.

Ned Luke در کنار بازیگر نقش فرانکلین به نام Shawn Fonteno یک لایو اینستاگرام داشته است و تاکید کرده است که مردم هر شایعه ای که در مورد بازی پخش می شود را باور نکنند و هیچ کدام از آن‌ها صحت ندارد. این لایو اینستاگرام دیگر در دسترس نیست اما بخشی از صحبت های او را هنوز داریم:

بعضی می گویند که GTA 6 در شهر Vice City خواهد بود. باید بگویم که شما چطور این اطلاعات را به دست می آورید؟ شما نمی فهمید که واقعا نباید هر آنچه روی اینترنت و آنچه از زبان این آدم ها بیان می شود را باور کرد؟ ما هیچ اطلاعاتی در دست نداریم. تمام صحبت ها یک شایعه است. هر زمان که از دهان Rockstar شنیدید، آنگاه باور کنید.

صحبت های اشاره ای به بازی بعدی استودیو Rockstar ندارد و بیشتر حالت یادآوری بود که ما هر آنچه از این بازی می شنویم را باور نکنیم. به نظر می رسد که هنوز راه زیادی تا عرضه بازی GTA VI پیش رو داریم و البته که هیچ اطلاعاتی نیز از سوی خود استودیو بازی منتشر نشده است. در سوی دیگر بازی GTA V هنوز فروش بسیار خوبی دارد و منطقی نیست که استودیو این فروش خوب را به هم بزند.

تا به حال شایعات مختلفی را در مورد GTA 6 شنیده ایم، بعضی می گویند که شهر اصلی بازی توکیو خواهد بود و دیگری نیز می گوید که به آمریکای جنوبی سفر خواهیم کرد. همان طور که شنیدید، هیچ شایعه ای را باور نکنید.

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.