gears 5
یحیی رحیمی

بازی Gears 5 به مدت چند روز روی استیم و فروشگاه مایکروسافت مجانی شد

یحیی رحیمی 20 فروردین 1399 بدون دیدگاه
632 بازدید

مایکروسافت به تازگی تصمیم بزرگی گرفته است و بازی Gears 5 را به صورت مجانی روی هر دو فروشگاه استیم و ویندوز قرار داده است. می توانید تا روز 12 آوریل این بازی را به صورت مجانی در دسترس داشته باشید. در مدت در نظر گرفته شده، قطعا قادر به اتمام داستان و همچنین امتحان چند مود آنلاین بازی خواهید بود.

این پیشنهاد بخشی از برنامه Xbox Free Play Days است که هر بار یک سری بازی های مجانی را در اختیار کاربران Xbox Live Gold و Game Pass قرار می دهد. اگر روی کنسول بازی می کنید، باید بگوییم که لازم است عضو این سرویس ها باشید اما نسخه استیم این بازی نیازی به چنین چیزی ندارد و همین الان می توانید بدون هیچ گونه محدودیتی بازی را دریافت کنید.

با توجه به وضعیت حال حاضر، زمان خوبی است که چند روزی را بدون دغدغه در بخش آنلاین بازی Gears 5 سپری کنید و همراه دوستانتان در مودهای مختلف آن بچرخید. اخیرا آپدیت جدید این بازی به نام Operation 3 Gridiron نیز در دسترس قرار گرفته است که یک مود جدید را به بازی اضافه می کند و می توانید از آخرین محتوای این بازی هم لذت ببرید.

The Coalition الحق این بار در زمینه مولتی پلیر کولاک کرده است. مودهای بازی آن‌قدر جذاب هستند که با تماشای یک ویدیو از آن‌ها ضربان قلبتان غوغا می‌کند. حالت Horde شمارا در گروه‌هایی 5 نفره قرار می‌دهد که از چپ و راست دشمن روی سرتان خراب می‌شود و حالت Escape نیز موج موج هیولا به سمتتان می‌فرستد و باید گروهی کلکشان را بکنید. Gears 5 مثال دیگری برای هیجان است و این وسط راز بزرگ Kait نیز همه‌چیز را خراب می‌کند.

روز 20 آوریل نیز قرار است شخصیت باتیستا به بازی اضافه شود و اگر بازی اصلی را دارید، محتوای جالبی پیش روی شماست.

منبع: PCGAMER

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.