wrc-8-fia-world-rally-championship-wallpapers
یحیی رحیمی

بازی های مجانی ماه ژوئیه 2020 سرویس Xbox Live Gold معرفی شد

یحیی رحیمی 6 تیر 1399 بدون دیدگاه
313 بازدید

با نزدیک شدن به پایان ماه ژوئن، Xbox از جدیدترین بازی های مجانی سرویس Xbox Live Gold برای ماه ژوئیه میلادی رونمایی کرده است. افرادی که اشتراک این سرویس را خریداری کرده اند می توانند از 4 بازی جدید ماه استفاده کنند. از جمله آن‌ها می توان به بازی WRC 8 FIA World Rally Championship اشاره کرد که در تمامی ماه ژوئیه در دسترس شما خواهد بود.

بازی WRC 8 FIA World Rally Championship از آخرین ساخته های استودیو KT Racing است. این عنوان یک شبیه ساز فوق العاده از رقابت های اتومبیل رانی است. این نسخه از بازی به واقعیت نزدیک‌تر شده است و فرقی نمی‌کند که در جاده‌های یخی سوئد برانید یا اینکه در قلب صحرا، عطش ادامه به بازی و گاز دادن دوباره همیشه سر جای خودش است و برای ساعت‌ها شمارا مجذوب خود خواهد کرد. جلوه‌های بصری در یک‌کلام شگفت‌انگیز هستند و اتومبیل‌ها نیز روان‌تر و قابل‌کنترل‌تر شده‌اند.

دیگر بازی این ماه اما Dunk Lords است. این بازی از روز 16 ژوئیه تا اواسط ماه اوت میلادی مجانی خواهد بود. این بازی یک عنوان بسکتبال فانتزی است که در مسابقه دو نفر را روبه روی هم قرار می دهد و هر دو باید به دانک بپردازند. تجربه بازی بسیار هیجان انگیز است و سرعت بالای آن قطعا شما را مجذوب خواهد کرد. این بازی ارزش تجربه عنوان های مجانی ماه ژوئیه Xbox Live Gold را یک پله بالاتر برده است.

Xbox-July-2020-Games-with-Gold

اگر هنوز از کنسول Xbox 360 استفاده می کنید. باید گفت که می توانید از بازی Saints Row 2 لذت ببرید. این بازی یک عنوان اکشن است که می تواند ساعت ها شما را سرگرم کند. بازی به دلیل فاصله از واقعیت صحنه های بسیار هیجان انگیزی ساخته است که هوش از سرشما خواهد برد. آخرین بازی ماه نیز Juju نام دارد که یک بازی کارتونی است و داستان جالبی را در فضایی زیبا و رنگارنگ روایت می کند.

مانند همیشه دو بازی مخصوص اکس باکس 360 روی اکس باکس وان هم در دسترس خواهد بود.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.