call-of-duty-warzone
یحیی رحیمی

تاریخ شروع فصل سوم بازی Call Of Duty: Modern Warfare اعلام شد

یحیی رحیمی 16 فروردین 1399 بدون دیدگاه
624 بازدید

تنها چیزی که در حال حاضر می توان با قاطعیت تمام گفت، وجود تعداد زیادی بازی های Call of Duty است که می توان خود را در این وضعیت با آن‌ها سرگرم کرد. بخش مولتی پلیر بازی Call Of Duty: Modern Warfare یکی از جذاب ترین ها در میان نسخه های موجود است و جدا از آن نیز بخش بتل رویال و مجانی بازی به نام Warzone نیز با آپدیت های مداوم بیش از 50 میلیون نفر را به سمت خود کشانده است.

حساب توییتر رسمی بازی ندای وظیفه در آخرین توییت خود خبر از شروع سومین فصل این بازی در هفته آینده و روز 8 آوریل یا 20 فروردین داده است. تنها تاریخ شروع این فصل بیان شده است و هیچ گونه اطلاعاتی را در این مورد نمی دانیم. البته قطعا یک سری اپراتورها، سلاح ها و نقشه های جدید اضافه خواهند شد و این روند در دو فصل پیشین نیز به همین شکل بوده است. البته یک سری شایعات حاکی از برگشت نقشه های نام آشنایی از نسخه Modern Warfare 1 هستند.

در این شایعه بیان شده است که قرار است حالت دو نفره و تیمی چهار نفره به این بخش اضافه شود. همچنین یک نسخه از بازی وجود خواهد داشت که با سرعت بیشتری پیش خواهد رفت. مود Shotty Snipers نیز بخشی از محتوای جدید Warzone خواهد بود. در این مود تنها می توان از شات گان و تک تیرانداز استفاده کرد و هیجان خاص خودش را دارد. در نسخه دیگری تنها هدت شات مد نظر خواهد بود. همچنین اگر دوست دارید کاملا واقعی بازی کنید، Realism Battle Royale به شما اجازه می دهد تمام المان های واقع روی صفحه را پاک کنید و فقط خودتان و سلاحتان خواهید بود.

بازی Call Of Duty: Modern Warfare در حال حاضر برای کنسول های نسل هشتم و رایانه های شخصی در دسترس است و همچنین نسخه ریمستر Modern Warfare 2 نیز به تازگی منتشر شده است.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.