epix games gone home
یحیی رحیمی

بازی‌های مجانی هفته: از Gone Home تا Hob و امتحان مجانی Days of War

یحیی رحیمی 15 فروردین 1399 بدون دیدگاه
579 بازدید

Epic Games مانند هر هفته بازی های مجانی جدید را معرفی کرده است و می توانید از دو بازی جدید این هفته لذت ببرید. بازی های Gone Home و Hob دو بازی هستند که حالا روی فروشگاه اپیک در دسترس هستند. در سوی دیگر استیم نیز چندین بازی مجازی در اختیار شما قرار داده است و همچنین فرصت امتحان Days of War را هم برای این آخر هفته دارید.

بازی Gone Home یک عنوان اول شخص ماجراجویی است که شما در نقش یک زن جوان قرار می دهد که به دنبال پیدا کردن خانواده اش در خانه ای خالی است. همان که شما خانه را جستجو می کنید، دچار حالاتی روانی می شوید و وارد داستان جذاب این بازی خواهید شد. می توانید از این لینک به فروشگاه منتقل شوید و بازی را دریافت کنید.

اگر به دنبال یک معمایی می گردید باید گفت که Hob با پازل های جذابش شما را در نقش یک شخصیت اصلی آرام با یک بازوی بزرگ قرار می دهد. سبک پلتفرمر و دنیای زیبای آن قطعا شما را مجذوب خود خواهد کرد و دنیای زیبایی روبه رویتان قرار می دهد. می توانید از این لینک بازی را به حساب خود اضافه کنید. این دو بازی تا روز 9 آوریل در دسترس خواهند بود و برای همیشه به حساب شما اضافه می شوند.

اما در مورد فروشگاه استیم باید گفت که همین الان می توانید بازی Drawful 2 را دریافت کنید. کافی است به فروشگاه منقل شوید و بازی را برای همیشه به حساب خود اضافه کنید. اما یکی از سورپرایزهای استیم مجانی کردن چند روزه بازی Days of War است. این بازی مولتی پلیر جنگ جهانی دوم طرفداران زیادی دارد و می توانید با دوستانتان اوقات خوشی در این بازی داشته باشید. بازی Days of War تا روز 10 آوریل مجانی شده است و اگر مایل باشید با نصف قیمت قادر به خرید بازی خواهید بود.

Gone Home – Epic Games Store

Hob – Epic Games Store

Drawful 2 – Steam

Days of War – Steam / Limited Time

می توانید با کلیک روی لینک های زیر به صفحه بازی در فروشگاه منتقل شوید.

منبع: PCGAMER

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.