دانلود بازی Gone Home برای PC
دانلود بازی Gone Home برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Gone Home برای PC

پارسی گیم 25 خرداد 1398 8 دیدگاه
20,886 بازدید

دانلود بازی Gone Home برای کامپیوتر

بازی‌های مستقل، محصولاتی هستند که ایده‌های ناب و بی‌نظیری در آن‌ها پیدا می‌شود و در برخی، روایت داستانی آن‌چنان با هیجان و جذاب است که بازیکن را به صندلی خود میخکوب می‌کند. Gone Home از همین دسته از بازی‌ها است که بازیکنان را برای 4 ساعت به صندلی خود می‌چسباند. شما در طول بازی، در حال جستجو به دنبال سرنخ‌هایی در مورد خانواده‌ی خود، در عمارتی بزرگ هستید و گیم‌پلی بازی به جستجو و پیدا کردن نکته‌های داستانی در این عمارت محدود می‌شود. اگر از عناوین داستان محور لذت می‌برید، Gone Home تجربه‌ای به یاد ماندنی برای شما خواهد بود. توجه داشته باشید که این بازی، ترسناک نیست و بیشتر سبک ماجراجویی دارد.

داستان بازی در سال 1995 جریان دارد؛ زمانی که شما پس از یک سال تحصیل در مکانی دیگر، به خانه‌ی خود بر می‌گردید و انتظار یک استقبال گرم از طرف خانواده دارید اما به طرز عجیبی خانه‌ی خود را متروک می‌بینید. شما با گشت و گذار در این عمارت بسیار بزرگ باید به دنبال سرنخ‌هایی بگردید تا وقایع چند ماه گذشته برای شما روشن شود. شما در قالب دوربین اول شخص این بازی را تجربه خواهید کرد و چیزهای بسیار زیادی در عمارت برای پیدا کردن وجود دارد که با پیدا کردن آن‌ها، شخصیت‌پردازی هر عضو از خانواده را عمیق‌تر و پیچیده‌تر می‌کند. اصل داستان بازی، در مورد خواهر کوچک‌تر شخصیت اصلی است و اتفاق‌هایی که برای او افتاده است، در قالب برگه‌هایی در سرتاسر عمارت پخش شده است. در طول بازی شما با درهای قفل زیادی رو به رو می‌شوید که با پیشروی در بازی، می‌توانید کلید مخصوص به آن‌ها را پیدا کنید. برای مثال شما در ابتدای بازی می‌دانید که رازهای زیادی در اتاق خواهر شما نهفته شده است اما به دلیل قفل بودن آن، نمی‌توانید وارد آن شوید و در لحظه‌ی پایانی بازی است که شما به این اتاق دسترسی پیدا می‌کنید.

اگر از بازی‌های داستان محور لذت می‌برید، Gone Home عنوانی است که تا دقایق پایانی شما را درگیر نگه می‌دارد و حتی پس از به پایان رساندن آن، ارزش تکرار کردن را دارد.

در ادامه برای دانلود بازی با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: WindowsXP SP2 or higher
CPU SPEED:1.8 GHz
RAM:2 GB
VIDEO CARD:Video card with 512MB of VRAM (Intel HD Graphics not supported)
PIXEL SHADER:3.0
VERTEX SHADER:3.0
SOUND CARD:Yes
FREE DISK SPACE:2 GB
DEDICATED VIDEO RAM:512 MB

سیستم پیشنهادی :

OS:Windows 7 SP1 or higher
CPU SPEED:1.8 GHz
RAM:3 GB
VIDEO CARD:Video card with 512MB of VRAM (Intel HD Graphics not supported)
PIXEL SHADER:3.0
VERTEX SHADER:3.0
SOUND CARD:Yes
FREE DISK SPACE:2 GB
DEDICATED VIDEO RAM:512 MB

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Set in the year 1995, Gone Home puts the player in the role of a young woman returning from overseas to her rural Oregon family home to find her family currently absent and the house empty, leaving her to piece together recent events. She comes to learn that her younger sister had recently come out as a lesbian to her family, creating strife with their parents that led to the current state of the house. Atypical of most video games, Gone Home does not feature much interactivity, but instead has the player explore the house at their own pace and determine what has transpired by examining items, journals, and other items left around the various rooms. The Fullbright team, having had previously worked on BioShock 2: Minerva’s Den, took concepts and ideas from that game to craft an exploration game to engage the player into uncovering the narration by non-linear progression in their searching of the house, while keeping the project manageable for their small team.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 8 دیدگاه
  • Avatar

    Sorena

    مهمان

    درود بر شما. من این بازی رو نصبیدم اجرا میشه, ولی با هنگی بسیار بالا انگار fps 10 با 20 هستش. چه کنم

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به Sorena

      پشتیبانی

      کارت گرافیک خود را آپدیت کنید
      در تنظیمات بازی گرافیک را روی Low قرار دهید

  • Avatar

    محمد

    مهمان

    خیلی قشنگه اینقدر گه از گریه گردن خجالت میکشی

    پاسخ دهید
  • Avatar

    امیرحسین

    مهمان

    برای اجرا کردن این بازی باید حتما اکانت استیم داشته باشم؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به امیرحسین

      پشتیبانی

      نیازی نیست

  • Avatar

    mahdie

    مهمان

    سلام
    این بازی روی ویندوز 10 نصب میشه؟؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به mahdie

      پشتیبانی

      بله

  • Avatar

    غزاله

    مهمان

    سلام خیلی بازی باحالی بود خوشم اومد ممنون از اینکه اینقدر زحمت میکشید

    پاسخ دهید