Resident Evil 3 Raccoon City Demo
یحیی رحیمی

مصاحبه توسعه دهندگان Resident Evil 3 در مورد نمسیس و درجه سختی بازی

یحیی رحیمی 15 فروردین 1399 بدون دیدگاه
1,208 بازدید

مصاحبه مخصوص این هفته مجله ژاپنی فامیتسو به توسعه دهندگان بازی Resident Evil 3 رسید. در این مصاحبه در مورد بخش های مختلف بازی چون نمسیس و همچنین درجه سختی بازی صحبت شده است و از کارگردان بازی تا چندین توسعه دهنده دیگر در این مصاحبه شرکت داشته اند.

یکی از بزرگ ترین چالش های بازسازی Resident Evil 3 ایجاد المان های اکشن بودن دست زدن به جنبه ترسناک بازی بوده است. این که بتوان یک تعادل میان این دو پیدا کرد تیم توسعه را حسابی اذیت کرده است. بازی باید مانند یک عنوان اکشن باشد و در سوی دیگر نیز المان های تنش زا را داشته باشد. به هر حال اتمسفر ایجاد شده کاملا توانسته این تعادل را برقرار کنید.

تیم توسعه گفته است که بازیکنان یک بار با نمسیس مواجه شده اند و اینکه دوباره با او سر و کله بزنند، ممکن است حس تکرار القا شود و برای همین درجه سختی بازی کمی بالا رفته است و استفاده از چاقو به عنوان تنها سلاح در بخش های مختلفی از بازی باعث القای حس هیجان و ترس بیشتری شده است. طرفداران قدیمی همگی نمسیس را به یاد دارند و قطعا می خواهند این بار با دست پر به سمت او بروند و نابودش کنند.

توسعه دهندگان بازی Resident Evil 3 پیشنهاد کرده اند که در صورتی که آیتم های کافی را ندارید، حمله به سمت این شخصیت منفی یک اشتباه بزرگ خواهد بود زیرا قادر به مبارزه با او نخواهد بود. اگر روی درجه سختی متوسط بازی کنید، می توانید بدون نگرانی در مورد تمام شدن منابع و گلوله بازی را تمام کنید. بازی روی درجه سخت اما نیازمند مدیریت منابع توسط شما است. همچنین در ادامه گفته شده است که درجه سختی بالاتری از Hard نیز در بازی وجود دارد.

در آخر گفته شده است که توسعه نسخه بازسازی شده بازی Resident Evil 3 سالها طول کشیده است و شاهد میکس بهتری از ترس و اکشن نسبت به نسخه دوم هستیم. منتقدان امتیازات خود را در مورد بازی منتشر کرده اند و چندان امتیازهای خوبی دریافت نکرده ایم. نظر شما در این مورد چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.