fable-feature
یحیی رحیمی

بازی های مجانی ماه آوریل Xbox Live Gold: با Fable و Project Cars 2 همراه باشید

یحیی رحیمی 13 فروردین 1399 بدون دیدگاه
674 بازدید

مانند ماه های گذشته مایکروسافت از بازی های جدید و مجانی سرویس Xbox Live Gold رونمایی کرده است. اگر مایل به ماجراجویی در دنیای آلبیون و البته اتومبیل رانی با نهایت هیجان هستید، این ماه بازی های بی نظیری منتظر شما هستند. می تواند Fable و Project Cars 2 را به صورت رایگان به عنوان بازی های مجانی ماه آوریل Xbox Live Gold 2020 دریافت کنید.

مانند ماه های گذشته، شاهد 4 بازی رایگان برای آوریل 2020 هستیم. از این چهار بازی دو عدد برای کنسول Xbox One و دو تای دیگر نیز در دسترس Xbox 360 خواهد بود. اگر از کاربران این سرویس هستید، همین الان می توانید بازی Project Cars 2 و Fable Anniversary را دریافت کنید.

در روز 16 آوریل قادر به دریافت بازی Knights of Pen and Paper Bundle برای کنسول اکس باکس وان و همچنین Toybox Turbos برای کنسول اکس باکس 360 خواهید بود. البته دقت کنید که دوبازی که روی کنسول نسل هفتمی اکس باکس در دسترس قرار می گیرند، روی Xbox One نیز در دسترس خواهند بود و نگران این موضوع نباشید. به نوعی 4 بازی مجانی برای ماه جاری در اختیار دارید.

  • Project Cars 2 – April 1 to 30 on Xbox One
  • Knights of Pen and Paper Bundle – April 16 to May 15 on Xbox One
  • Fable Anniversary – April 1 to 15 for Xbox One and Xbox 360
  • Toybox Turbos – April 16 to 30 on Xbox One and Xbox 360

برای اینکه به این بازی ها دسترسی داشته باشید، نیاز به خرید اشتراک Xbox Live Gold دارید که علاوه بر دریافت بازی های مجانی به صورت ماهانه، تخفیف های بسیاری مناسبی نیز از فروشگاه مایکروسافت و دیگر سرویس های آنلاین در اختیار شما قرار می دهد.

شخصا بازی Fable Anniversary را یک عنوان خاطره انگیز می دانیم که می تواند ساعت ها شما را سرگرم خود کند. این بازی شما را در نقش یک پسر جوان قرار می دهد که خانواده اش توسط دشمن و در طی یک حمله کشته شده اند. فردی شما را پیدا می کند و به شما یاد می دهد که به یک قهرمان تبدیل شوید و بعد از آن است که روند انتقام را پیش خواهید گرفت.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.