call of duty modern warfare 2
یحیی رحیمی

Modern Warfare 2 Remaster معرفی شد؛ در دسترس برای PS4

یحیی رحیمی 13 فروردین 1399 بدون دیدگاه
699 بازدید

Activision هیچ گاه در زمینه رازداری خوب عمل نکرده است و تمام اطلاعات بازی های جدیدش سریعا کف دست طرفداران بوده است. به هر حال یکی از واضح ترین شایعات بالاخره به وقوع پیوست و بازی Modern Warfare 2 Remaster به صورت رسمی معرفی شده است. این بازی در حال حاضر با قیمت 20 دلار روی PS4 در دسترس است و قرار است روز 30 آوریل روی پلتفرم های دیگر منتشر شود.

نسخه ریمستر شده که Call of Duty: Modern Warfare 2 Campaign Remastered نام دارد توسط استودیو Beenox توسعه یافته است و دقیقا همان داستان سال 2009 را ارایه می دهد و این دفعه با گرافیک فوق العاده بالایی روبه رو هستیم. تنها بخش داستانی بازی ریمستر شده است و خبری از حالت چند نفره نیست.

این کار برای تمرکز روی جدیدترین بازی این سری به نام Call of Duty: Modern Warfare انجام شده است و بخش مولتی پلیر این بازی برای همه کافی خواهد بود. فصل دوم این بازی نیز مدتی دیگر به پایان خواهد رسید و قرار است نقشه Backlot به فصل سوم این بازی نیز اضافه شود. Activision همچنین یک بیانیه در مورد عرضه نسخه ریمستر جنگ مدرن 2 منتشر کرده است:

ما نقشه های برجسته سری Modern Warfare را به بازی جدیدمان اضافه کردیم و شاهد نقشه هایی چون Rust و Crash بودیم و جدا از آن نیز در Warzone یک سری نقشه های کلاسیک دیگر مانند Gulag را دیدیم. به جای اینکه بخش مولتی پلیر را به صورت یک تجربه جدا منتشر کنیم، ما می خواهیم نقشه های کلاسیک بیشتری از دنیای این سری را به بازی جدید اضافه کنیم.

افرادی که Modern Warfare 2 Remaster را خریداری کنند، یک پک مخصوص نیز به نام Underwater Demo Team Classic Ghost Bundle در نسخه 2019 بازی دریافت خواهند کرد. این بسته یک سری سلاح ها و پوسته ها به خریدار ارایه می دهد و می توانید محتویات آن را در تصویر پایین مشاهده کنید.

Modern Warfare
جدا از این رویداد XP دوبرابر در بازی Modern Warfare و Warzone در نظر گرفته شده است و می توانید این آخر هفته از روز سوم تا ششم آوریل با انجام چالش ها و مسابقات، امتیاز دوبرابر دریافت کنید. فصل دوم بازی چند روز دیگر به پایان خواهد رسید و خود را آماده فصل جدید کنید.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.