دانلود بازی Call of Duty Modern Warfare 2 برای PC
دانلود بازی Call of Duty Modern Warfare 2 برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Call of Duty Modern Warfare 2 برای PC

پارسی گیم 3 آذر 1397 565 دیدگاه
279,990 بازدید

دانلود بازی Call of Duty Modern Warfare 2 برای کامپیوتر

در تمام دنیا بازی‌های سبک اکشن و شوتر را با عنوان Call of Duty می‌شناسند. بی‌شک از اولین سال انتشار این عنوان می‌توان به‌جرئت گفت که هر سال مجموعه بازی‌های Call of Duty مورد انتظارترین عناوین هستند و بعد از انتشار هم برترین عنوان‌ها را کسب می‌کنند. بازی 2 Call of Duty Modern Warfare، ادامه‌ای بر محوریت داستانی بازی Call of Duty 4 Modern Warfare است. در واقع این روند، 5 سال بعد از عنوان مذکور رخ می‌دهد. در بازی قبل، پلیر در نهایت موفق به کشتن Imran Zakhaev شد، فردی با عقاید ناسیونالیستی که تمام سعی و تلاش خود را برای بازگشت به عصر طلایی شوروی سابق بر کار بست. حال یکی از معاونین زاخائف با نام ولادیمیر ماکاروف، اقدام به عملیات تروریستی در سراسر اروپا کرده است. بازی در سال 2016 شروع می‌شود. جوزف آلن، ضمن شرکت در یک عملیات نظامی در ارتش ایالات‌متحده، سعی بر آن دارد که شورشیان را از شهرهای این کشور بیرون کند. تحت تأثیر توانایی‌های چشم‌گیر جوزف آلن، ارتشبد شپرد او را به عضویت گروه نظامی 141 درمی‌آورد. سروان جان سُوپ مک تاویش و گروهبان گری رُوچ سندرسون، به پایگاه هوایی روسیه در کوه تیان نفوذ کرده و سعی بر بازیابی نمونه‌های گمشده‌ی سازمان ACS می‌کنند. در همین حین جوزف آلن که یکی از نیروهای CIA است، به روسیه اعزام‌شده و در فرودگاه مسکو دست به قتل‌عام عمومی میزند.

در این بازی ما شاهد تغییرات مثبت زیادی نسبت به نسخه‌ی پیشین هستیم که جزئیات ساخت نقشه‌ها، رزولوشن تصویر، بهتر شدن حرکات کاراکترها و شلیک سلاح‌ها و هم‌چنین نورپردازی‌های در طول مراحل بازی از جمله همین تغییرات می‌باشند و صدا گزاری این نسخه نیز دوباره‌سازی شده است. گیم پلی بازی کاملاً به‌صورت اکشن و نبردهای دسته‌جمعی است که در این نسخه از ویژگی‌های جدید و آخرین المان‌های به کار رفته استفاده شده به طوری که در آغاز بازی شما کاملاً این تغییرات را در روند، نوع مبارزه و حرکات جدید و بهبودیافته کاراکترها مشاهده خواهید کرد که شما را به وجد و شگفتی خواهد آورد. استعداد و هوش و سرعت عمل شما نیز برای پایان رساندن به بهترین شکل هر مرحله و از پای درآوردن تارگت ها و به پایان رساندن مأموریت‌های مشخص‌شده در طول بازی نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. گرافیک بسیار خوب بازی در کنار افکت‌های صدایی هیجان‌انگیز و صحنه‌های غافلگیرکننده‌ی فوق‌العاده، شما را ساعات زیادی از لذت یک بازی ی اکشن بهره‌مند خواهد کرد و قدرت کنسول‌های نسل هشتم توسط این بازی بسیار قابل‌لمس و مشاهده خواهد بود.

در آخر، این بازی یکی از بهترین بازی‌های شوتر در نسل هفتم به شمار می‌رود که با سادگی و گیم پلی روان مخاطبان را به خود جذب کرده است. اگر شما هم علاقه‌مند به بازی‌های سبک شوتر هستید تجربه‌ی این بازی را از دست ندهید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Microsoft Windows XP or Windows Vista
Processor: Intel Pentium 4 3.2 GHz or AMD Athlon 64 3200+ Processor or Better Supported
Memory: 1 GB RAM
Graphics: 256 MB NVIDIA GeForce 6600GT or Better or ATI Radeon 1600XT or Better
DirectX®: Microsoft DirectX(R) 9.0c
Hard Drive: 12GB of Free Hard Drive Space
Sound: 100% DirectX 9.0c Compatible Sound Card
Internet: Broadband Connection and Service Required for Multiplayer Connectivity. Internet Connection

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Call of Duty: Modern Warfare 2 is a first-person shooter video game developed by Infinity Ward and published by Activision. It was released worldwide on November 10, 2009 for Microsoft Windows, the PlayStation 3, and Xbox 360. A version for OS X was developed by Aspyr and released on May 20, 2014. The Xbox 360 version was made backward compatible for the Xbox One in 2018. It is the sixth installment of the Call of Duty series and the direct sequel to Call of Duty 4: Modern Warfare, continuing the same storyline. It was released in conjunction with two other Call of Duty games: Call of Duty: Modern Warfare: Mobilized for the Nintendo DS, and Call of Duty: Modern Warfare: Reflex, a port of Call of Duty 4 adapted by Treyarch for the Wii console.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 11.6 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 4.1 از میانگین رای 162 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 565 دیدگاه
  • Avatar

    امید

    مهمان

    سلام
    همه چیز مرتب و درست نصب میشه و کار میکنه … فقط جایی برای تنظیمات gamepad نداره. کسی تجربه ش رو داره راهنمایی کنه؟ ممنون

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به امید

      پشتیبانی

      سلام دوست عزیز با برنامه x360ce میتونید دسته رو تنظیم کنید

  • Avatar

    SINA

    مهمان

    بازیو استخراج کردم حالا میخام با درایور مجازی نصبش کنم وقتی که میزارمش داخل درایو مجازی این ارور میده
    windows cant’t access this disc

    پاسخ دهید
  • Avatar

    l

    مهمان

    جواب بدید زیرنویس یا دوبله جداگانه نداره که بریزیم روش؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    shayan

    مهمان

    سلام من نسخه skidrow رو دانلود کردم ولی محتویات پوشه skidrow برام بالا نمیاد و اصن سیستمم اون فایلو باز نمیکنه و فرمتش nfo عه چیکار کنم؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    ali

    مهمان

    بعذ از رد کردن یک سری الان مراحل ارور could not find zone `dcburning.ff` می دهد

    پاسخ دهید
مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 565 دیدگاه