دانلود بازی Katana Robo RTA برای PC
دانلود بازی Katana Robo RTA برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Katana Robo RTA برای PC

پارسی گیم 4 دی 1402 بدون دیدگاه
2,197 بازدید

دانلود بازی Katana Robo RTA برای کامپیوتر

در دنیای هیجان انگیز Katana Robo RTA، بازیکنان برای خنثی کردن نقشه‌های شوم سامورایی رباتیک، مأموریتی با ریسک بالا را آغاز می‌کنند. هدف شخصیت منفی بازی این است که قدرت Dominion Sphere را در بالای برج عظیم ربات در سیاره Mechanos آزاد کند و از این طریق کنترل ربات‌ها را در سراسر جهان به دست آورد. روایت بازی مانند یک پلتفرمر پویا آشکار می‌شود. شخصیت اصلی Katana Robo در مناظر متنوعی از ساختمان‌ها، ماشین‌ها و کشتی‌های جنگی فضایی حرکت می‌کند تا به اوج برج برسد. Katana Robo RTA یک بازی اکشن RTA است که تلفیقی از مهارت‌های اکشن و پلتفرمر را در خود جا می‌دهد.

شخصیت منفی بازی، با استفاده از Dominion Sphere، اشیاء مختلف را با هم ترکیب می‌کند تا یک برج ربات پیچیده را تشکیل دهد که توسط ارتشی از مینیون های رباتیک دفاع می‌شود. بازیکنان نقش Katana Robo را بر عهده می‌گیرند و در نبردهای شدید علیه این دشمنان شرکت می‌کنند و در نهایت تلاش می‌کنند تا Dominion Sphere را قبل از اینکه در چنگ Samurai Robo بیفتد نابود کنند. سرنوشت کل جهان در دست شما است و بازیکنان در مراحل جذاب پر از چالش‌ها، دشمنان و برخوردهای استراتژیک سفر می‌کنند. گیم‌پلی به بازتاب‌های سریع، کنترل‌های دقیق و تفکر استراتژیک برای پیروزی در مراحل نیاز دارد.

Katana Robo RTA نوید یک تجربه مهیج و همه‌جانبه را می‌دهد که به طور یکپارچه داستانی جذاب، اکشن شدید و رقابت چالش برانگیز را به هم می‌پیوندد. بازیکنان نقش قهرمان Katana Robo را بر عهده می‌گیرند. خطرات مسیر زیاد بوده و سرنوشت جهان در برابر سامورایی شوم و سلطه‌اش معلق است. مکانیک منحصر به فرد اکشن بازی بازیکنان را به چالش می‌کشد تا بهترین مهارت‌های سبک پلتفرمر و اکشن خود را به نمایش بگذارند. رفلکس‌های سریع، کنترل‌های دقیق و تفکر استراتژیک ضروری هستند زیرا آنها در مناظر متنوع برج ربات حرکت می‌کنند، با دشمنان می‌جنگند و برای رسیدن به اوج بر موانع فراوانی غلبه می‌کنند.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Ufo Robot Grendizer The Feast of the Wolves و RoboCop Rogue City را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Katana Robo RTA برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: Intel Core i7-4790 or Ryzen 5 2600
Memory: 16 GB RAM
Graphics: Intel Arc A380 or NVIDIA GeForce GTX 1650, 4 GB or AMD Radeon RX 480, 4 GB
Storage: 9 GB available space
Sound Card: DirectX compatible

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: Intel Core i7-10700K or AMD Ryzen 7 3800XT
Memory: 16 GB RAM
Graphics: Intel Arc A770 or NVIDIA GeForce RTX 3070, 8 GB or AMD Radeon RX 6800, 16 GB
Storage: 9 GB available space
Sound Card: DirectX compatible

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

To thwart Samurai Robo’s plan to take control of all the robots in the universe by awakening the Dominion Sphere from the highest point on the planet Mechanos, Katana Robo rushes to the Robot Tower, which looks like a platformer game stage made up of buildings, cars, space battleships, and more. Raising his Dominion Sphere as high as he can, Samurai Robo harnesses the power of the Dominion Sphere to bring objects together to create an impromptu robot tower, which is defended by numerous enemy robots that serve Samurai Robo. Katana Robo’s journey includes battles with a variety of enemy robots, and it’s up to you to destroy the Dominion Sphere before Samurai Robo can fully awaken it and turn the robots of the universe into his minions.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 8.05 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )
.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.