Call of duty modern warfare 2
یحیی رحیمی

تاریخ عرضه Modern Warfare 2 Remaster لو رفت: امروز!

یحیی رحیمی 12 فروردین 1399 بدون دیدگاه
1,087 بازدید

چند روزی است که شایعات زیادی در مورد بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 بیان می شود. بر اساس این شایعات نسخه ریمستر شده آن در دست توسعه است و به زودی عرضه خواهد شد. اولین بار این شایعه از یک فروشگاه اینترنتی شروع شد و حالا بخش آلمان فروشگاه پلی استیشن تاریخ عرضه نسخه ریسمتر شده بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 را 31 مارس میلادی یعنی امروز 12 فروردین عنوان کرده است.

اسم رسمی این بازی Call of Duty Modern Warfare 2 Campaign Remastered است و تنها شاهد بخش داستانی هستیم و بخش مولتی پلیر در کار نخواهد بود. در صفحه این بازی یک تریلر کوتاه نیز منتشر شده است که احتمال واقعی بودن این تاریخ عرضه را قوت می بخشد. بر اساس این تریلر، نسخه بهبود یافته دارای بافت های با کیفیت بالا، انیمیشن ها و همچنین نورپردازی HDR است. بر عکس نسخه اول این سری، تنها شاهد حالت داستانی خواهیم بود و بخش چند نفره بازی تحت بازسازی قرار نگرفته است.

گفته شده است افرادی که این بازی را خریداری کنند یک باندل مخصوص را به نام Underwater Demo Team Classic Ghost Bundle برای بازی جدید Call of Duty Modern Warfare 2019 و همچنین Warzone دریافت خواهند کرد. در زیر می توانید آیتم های موجود در این باندل را مشاهده کنید:

UDT Ghost operator skin

“Task Force” weapon blueprint

“One for One” weapon blueprint

“Flippers” weapon charm

“Belly Flop” finishing move

“Stay Frosty” voice quip

“No Easy Days” player card

“Ghost” player emblem

مدت زیادی است که شایعات در مورد ریمستر Modern Warfare 2 بیان می شود و با توجه به کاور منتشر شده از این بازی، احتمال عرضه آن بسیار بالاست. تاریخ اعلام شده امروز را نشان می دهد و باید تا شب که روز کاری در غرب شروع می شود صبر کنیم و ببینیم واقعا در این مورد چیزی دریافت خواهیم کرد یا خیر. نظر شما چیست؟

منبع: DualSHockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.