Call-of-Duty-Vanguard
یحیی رحیمی

بخش چندنفره بازی Call of Duty Vanguard به مدت یک هفته رایگان شد

یحیی رحیمی 29 اردیبهشت 1401 بدون دیدگاه
522 بازدید

شرکت اکتیویژن با هدف جذب بازی‌کنان بیشتر، بخش چندنفره بازی Call of Duty Vanguard را به مدت یک هفته رایگان کرده است. در حالی که رویدادهای قبلی در مورد فرصت رایگان کالاف دیوتی ونگارد تنها شامل محتوای محدودی می‌شدند؛ این بار فرصت دارید که تجربه آنلاین را به‌صورت کامل بچشید و تمامی محتوای موجود را همراه دوستان خود دانلود کنید. پس از اتمام این فرصت نیز امکان خرید بازی با قیمت کمتر را خواهید داشت.

به گزارش پارسی گیم، هفته رایگان بازی Call of Duty Vanguard تا روز 24 مه (3 خرداد) و ساعت 20:30 به‌وقت‌ایران ادامه خواهد یافت. در حال حاضر می‌توانید با دانلود بکاپ بازی ونگارد و سپس ایجاد یک حساب کاربری، حالت چندنفره را تجربه کنید. گفتنی است فصل سوم بازی ونگارد و وارزون که Classified Arms نام دارد در روز 27 آوریل شروع شده و می‌توانید محتوای آن را هم تجربه کنید. این فصل با حضور کینگ و گودزیلا در کال آو دیوتی کلید خورد که با واکنش‌های متفاوتی روبه‌رو شد.

دانلود رایگان Call of Duty Vanguard

دانلود رایگان Call of Duty Vanguard

نقشه جدید بازی Vanguard به نام Mayhem نیز معرفی شده است. این نقشه بر اساس فیلم‌های هیولایی دهه 1950 میلادی طراحی شده و محلی مناسب برای تجربه رویداد کینگ کونگ و گودزیلا است. علاوه بر دانلود رایگان بازی Call of Duty Vanguard امکان دریافت جوایز بیشتری هم خواهید داشت. رویداد XP دوبل شروع شده است و تا روز 24 مه ادامه خواهد یافت. در این مدت مشخص، هرگونه فعالیت شما دارای امتیاز دو برابر خواهد بود.

شرکت اکتیویژن چند هفته پیش نیز یک رویداد رایگان برای کالاف دیوتی ونگارد برگزار کرد و به بازی‌کنان امکان تجربه بخشی از بازی را داد. عدم رضایت اکتیویژن از Call of Duty Vanguard و میزان فروش پایین‌تر آن نسبت به نسخه‌های قبلی با رویدادهای رایگان در حال جبران است. این ناشر آمریکایی از نسخه بعدی این مجموعه نیز رونمایی کرد. بازی Call of Duty Modern Warfare 2 با دنبال کردن داستان شماره اول در ماه آینده میلادی معرفی می‌شود.

اکتیویژن چندین بازی مختلف از مجموعه ندای وظیفه را در دست ساخت دارد. بازی وارزون 2 در حال تولید است و همچنین ساخت کالاف دیوتی وارزون موبایل نیز تائید شده است. بنابر گزارش بلومبرگ، انتشار سالانه کالاف دیوتی متوقف می‌شود و سال آینده هیچ نسخه تازه‌ای معرفی نمی‌شود. اطلاعات فاش‌شده اخیر در مورد وارزون 2، نشان می‌دهد که روند این بازی بیشتر شبیه حالت Blackout خواهد بود. اگر به دنبال دانلود رایگان Call of Duty Vanguard هستید؛ این هفته را از دست ندهید.

منبع: VGC

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.