NieR-Replicant-ver.-1.22474487139
یحیی رحیمی

در جشن ده سالگی NieR چه گذشت؟ معرفی نسخه ریمستر NieR Replicant

یحیی رحیمی 11 فروردین 1399 بدون دیدگاه
681 بازدید

مدتی پیش Square Enix از یک رویداد مخصوص برای جشن تولد 10 سالگی عنوان NieR خبر داد. بالاخره این رویداد برگزار شد و شاهد خبرهای مختلفی در مورد این فرانچایز بودیم. از سویی توسعه دهنده نسخه ریمستر بازی NieR Replicant را معرفی کرد و آمار و ارقام زیادی را نیز شنیدیم اما خبری از دنباله بازی نبود.

بزرگ ترین خبر این مراسم معرفی یک نسخه ریمستر و بهبود یافته برای بازی NieR Replicant بود. این بازی که توسط استودیو Toylogic توسعه یافته است قرار است برای کنسول های Xbox One، PC و PS4 عرضه شود اما هنوز تاریخ عرضه آن در دسترس نیست. این بازی به طور رسمی NieR Replicant ver. 1.22474487139 نام دارد و افراد بزرگی چون تاکاشیرا تائورا در روند ساخت آن حضور داشته اند. هر چند که به گفته استودیو این بازی یک ریمستر نیست و نسخه آن بالا رفته است.

Square Enix همچنین قول نسل Gods Edition بازی NeiR: Automata را دارد. قرار است این نسخه از بازی روز دوم آوریل برای کنسول Xbox One و تنها از طریق Xbox Game Pass عرضه شود. این نسخه از بازی، کل داستان اصلی به همراه یک بسته الحاقی با کد 3C3C1D119440927 را به همراه داد. این بسته الحاقی اما چندین لباس مخصصو را به همراه یک سری مراحل فرعی را اضافه می کند. جدا از آن یک محیط نبرد جدید اضافه شده است که نبردهایی فوق العاده هیجان انگیز را به بازی اضافه می کند.

nier gods edition

در ادامه شاهد یک بازی از این سری برای موبایل های هوشمند نیز بودیم. این بازی NieR Re[in]carnation نام دارد و توسط Applibot برای موبایل های اپل و اندرویدی در دست توسعه است. در تیزر منتشر شده یک دختر را می بینیم که به شخصیت بازی های دیگر سری مشابهت دارد. این بازی حالت نقش آفرینی را دارد و خریدهای درون بازی نیز وجود خواهد داشت. قرار است این بازی به زودی به صورت مجانی منتشر شود.

آخرین خبر این مراسم نیز فروش 4.5 میلیون نسخه ای بازی NieR: Automata بود. این بازی با داستان فوق العاده اش افراد زیادی را جذب خود کرده است و با وجود سبک و استایل خاص بازی، 4.5 میلیون نسخه فروشی فوق العاده است. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.