wasteland-3
یحیی رحیمی

مدیرتولید Wasteland 3: خرید استودیو توسط مایکروسافت،منابع و زمان بیشتری به ما داد

یحیی رحیمی 10 فروردین 1399 بدون دیدگاه
449 بازدید

مایکروسافت در سال 2018 و 2019 آتش به مال خود زد و تعداد زیادی از استودیوهای شخص ثالث را خریداری کرد و همه آن‌ها را زیر چتر Xbox Game Studios قرار دارد. یکی از این استودیوهای مطرح نیز inXile Entertainment بود که در حال ساخت بازی Wasteland 3 است. این استودیو قبل از خریداری شدن نیاز به منابع مالی شدیدی برای پروژه های خود داشت و حالا این منابع در اختیار آن‌ها قرار گرفته است.

Brian Fargo که مدیر استودیو است اخیرا در گفتگوی خود از دوران استودیو بعد از خریداری شدن توسط مایکروسافت گفته است و اینکه چطور کمک های ردموندی ها باعث به وقوع پیوستن رویای آینده شان شده است. او در این مورد گفته است که «توانستیم استعدادهای بزرگ اینجا را با شیوه ای عالی به اوج رسانیم. آینده ما بسیار هیجان انگیز است»

نتایج این کار همین الان هم حس می شود. خریداری شدن توسط مایکروسافت باعث افزایش بودجه و همچنین اعطای زمان بیشتر برای توسعه Wasteland 3 شد. استودیو وقت آن را پیدا کرد که تست و آزمایش بیشتری انجام دهید و همچنین بازخوردهای بازیکنان را نیز بشنود تا یک نسخه بدون عیب را ارایه دهد.

منابع مالی و زمان بیشتر شیرین ترین واژه هایی است که هر توسعه دهنده می تواند بشنود. ما یک استودیو کوچک هستیم که هر هفته و هر روز به تلاش می پردازیم تا به اهداف در نظر گرفته شده برسیم. این کار باعث شد که ما زمان بیشتری برای تست و بررسی بازی داشته باشیم و همچنین این امکان ایجاد شود تا کیفیت را بالا ببریم. حالا تمامی دیالوگ های بازی دارای صدا و ضبط شده هستند.
ما همچینن می خواهیم ببینیم چطور Game Pass روی بازیکنان تاثیر می گذارد و اینکه اولین دقایق بازی نیز چه اندازه مهم هستند. با عرضه بازی می توان همان جا آن را دانلود و بازی کرد و مهم است که اولین دقایق گیم پلی حس و حال عالی و هیجان انگیزی داشته باشد.

بازی Wasteland 3 روز 19 مه میلادی عرضه خواهد شد. نسخه بتای بازی در حال حاضر در دسترس است.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.