Microsoft Store
یحیی رحیمی

بازطراحی فروشگاه مایکروسافت در راه است؛ سریعتر و زیباتر

یحیی رحیمی 14 مرداد 1399 بدون دیدگاه
382 بازدید

مایکروسافت امروز خبر از بازطراحی فروشگاه اکس باکس داد و قرار است که نمونه اولیه فروشگاه در اختیار افراد اینسایدر مایکروسافت قرار گرفت. آپدیت جدید با تمامی به روزرسانی های قبلی متفاوت خواهد بود و کل فروشگاه از ابتدا طراحی خواهد شد و ظاهر نو در کنار سرعت بالاتر را شاهد خواهیم بود.

آپدیت جدید باعث افزایش سرعت دوبرابر خواهد شد و با نصب آن، قادر به اجرای فروشگاه زیر دو ثانیه خواهید بود. عملکرد جستجوگر تحت توسعه بیشتر قرار گرفته است و دیگری نیازی به صبر در زمان جستجو بازی ها و بارگذاری صفحات جدید نخواهید بود. مایکروسافت قول پخش سریعتر تریلرها را داده است و عملکرد کلی فروشگاه از این رو به آن رو خواهد شد.

علاوه بر بهبود سرعت بارگذاری صفحه ها، طراحی کلی فروشگاه هم متحول شده است. سیستم راهبری و هدایت به سمت صفحات جدید از نو ساخته شده است و پیدا کردن بازی ها با توجه به فیلترهای اضافه شده راحت تر خواهد بود. از این به بعد توانایی اضافه کردن بازی ها به لیست بازی های موردانتظار را خواهید داشت و در صورت اعمال تخفیف، کار راحت تری خواهید داشت. سبد خرید عملکرد روان تری دارد و پیدا کردن بازی ها روی هر دو کنسول راحت تر خواهد بود.

فروشگاه جدید مایکروسافت کاربران را مجبور به وارد شدن در اکانت Xbox خود خواهند کرد. این به مایکروسافت اجازه می دهد تا تجربه ای شخصی را در اختیار کاربر قرار دهد و محتوا مخصوص فرد باشد. تنظیمات تازه ای به اکانت های کودکان اضافه شده است و محتوای نامناسب به کاربر نشان داده نخواهد شد.

در مورد زمان انتشار آپدیت جدید باید گفت که اگر از کاربران اینسایدر هستید، از فردا قادر به دریافت آپدیت خواهید بود. انتشار بیلد پایدار و نهایی فروشگاه تا اوایل پاییز طور خواهد کشید. فروشگاه Xbox مشکلات زیادی داشت و خوشحالیم که ردموندی ها به فکر تغییر افتاده اند. نظر شما چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.