Dreams
یحیی رحیمی

استودیو Media Molecule به دنبال توسعه بازی های جدید بعد از Dreams است

یحیی رحیمی 10 فروردین 1399 بدون دیدگاه
311 بازدید

بعد از سالها ساخت و توسعه و امید و آرزو بود که بازی Dreams روی کنسول PS4 عرضه شد. خود بازی و همچنین ابزارهایی که در اختیار بازیکنان قرار می داد توسط بسیاری از منتقدان تحسین شد. هر چند که بازی هنوز در جنبه هایی محدود است اما جالب است که بازیکنان این اندازه بازی های جانبی را در این بازی ساخته اند. استودیو قبلا گفته بود که این بازی یک عنوان 10 ساله است و تا سالها محتوای جدید به بازی اضافه خواهد شد.

بسیاری شاید فکر کنند این صحبت استودیو Media Molecule به معنی آن است که دیگر شاهد بازی های جدید نخواهیم بود و تا سالها توسعه همین بازی ادامه خواهد یافت. به نظر می رسد که استودیو به دنبال بازی های جدید است و تنها به Dreams پایبند نیست. موسس استودیو به نام Alex Evans اخیرا در گفتگو با مجله Edge در مورد آینده و بازی های جدید صحبت کرده است. او گفته است که فعلا چیزی در دست ندارند اما قطعا به دنبال ساخت بازی جدید هستند:

این Media Molecule است و ما هم یک استودیو بازی سازی هستیم. یکی از چیزهایی که باید بگویم این جادوی استودیو در ساخت بازی و ابزارهاست. البته که این بخشی از وظیفه استودیو برای ساخت ویژگی های جدید و افزودن مودهای تازه به بازی است، ما همچنین دنبال ساخت یک بازی جدید نیز هستیم. زیرا که ما یک استودیو بازی سازی هستیم! البته هنوز در این مورد تصمیم نگرفته ایم.

بازی Dream سالها تحت توسعه قرار داشت. جدا از داستان اصلی بازی یک سری ابزارهای مختلف برای ساخت بازی بدون هیچ گونه دانش خاصی ایجاد شده است که باعث شده خلاقیت بازیکنان گل کند و تا به حال شاهد صدها بازی مختلف بوده ایم. همین چند وقت پیش نینتندو درخواست حذف بازی های ماریو ساخته شده در Dreams را داشت و سونی نیز درخواست آن‌ها را قبول کرده بود. نظر شما در این مورد چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.