Call of Duty WWII
یحیی رحیمی

Call of Duty: WWII اولین بازی مجانی ماه ژوئن سرویس PlayStation Plus

یحیی رحیمی 6 خرداد 1399 بدون دیدگاه
874 بازدید

تقریبا به شروع ماه میلادی جدید نزدیک شده ایم و حالا زمان آن است که سونی بازی های تازه سرویس PlayStation Plus را معرفی کند. وب سایت های مختلف چند روزی است به گمانه زنی می پردازند اما سونی شخصا اولین بازی مجانی ماه را معرفی کرده است. می توانید از همین الان عنوان Call of Duty: WWII را به مناسبت روز یادبود سربازان جنگ جهانی روی کنسول PS4 خود دریافت کنید.

هر چند که بازی Call of Duty: WWII چندان از نظر منتقدان جالب و جذاب نبود اما بخش مولتی پلیر و به خصوص مود زامبی آن ارزش امتحان کردن را دارد. این بخشی از شروع ماه جدیدی برای کاربران پلی استیشن پلاس است و اگر عضو این سرویس هستید می توانید از همین الان این بازی را دانلود کنید و از جنگ جهانی دوم از دید اکتیویژن لذت ببرید.

Call of Duty: WWII مانند نسخه‌ی اول بازی World At War که در سال 2008 منتشر شد داستانی جوخه‌ای در جنگ جهانی دوم را روایت می کند، این جوخه در نبردهای عظیم جنگ جهانی دوم حضور دارند و ما در بازی شاهد درگیری‌های شدید و فوق‌العاده هیجان‌انگیزی هستیم. گیم پلی بازی همانند تمامی نسخه‌های قبلی Call Of Duty همان مکانیسم‌های قبلی را دارد و به اصل خود کاملاً وفادار است، البته یک سری تغییراتی ازجمله در نحوه‌ی دویدن بازیکن ایجادشده که همگی در راستای بهبود گیم پلی بازی بوده‌اند.

در مورد بازی دوم اما هنوز چیزی نمی دانیم. یک سری افراد باور دارند که بازی Marvel’s Spider-Man به عنوان عنوان بعدی سرویس PlayStation Plus خود را نشان خواهد داد و باید دید این شایعه تا چه اندازه درست خواهد بود. اگر چنین باشد، یک ماه طوفانی در انتظار کاربران این سرویس آنلاین است.
بازی Call of Duty WWII در حال حاضر روی PS4 به صورت مجانی در دسترس است و کافی است حساب پلی استیشن پلاس را داشته باشید.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.