epic-games-publishing
یحیی رحیمی

Epic Games حق انتشار بازی‌های جدید استودیو Remedy و PlayDead را به دست گرفت

یحیی رحیمی 8 فروردین 1399 بدون دیدگاه
412 بازدید

Epic Games به تازگی از همکاری با استودیوهای جدیدی تحت عنوان Epic Games Publishing Label خبر داده است. این برنامه رویکردی جدیدی را پیش می گیرد که توسعه دهنده را در اولویت قرار می دهد و کمک های مالی برای ساخت بازی های جدید به استودیوها می رساند. از جمله استودیوهایی که با اپیک همکاری کرده اند، می توان به Remedy اشاره کرد.

همان طور که گفتیم یکی از این استودیوها Remedy Entertainment است. اپیک حق انتشار دو بازی آینده این توسعه دهنده موفق را به دست گرفته است. به نظر می رسد که این بازی ها در نسل آینده کنسول ها عرضه می شوند و هر دو در یک دنیای خاص قرار دارند. بر اساس گزارش ها، یکی از این بازی ها در دست توسعه قرار دارد و قرار است از درجه کیفیت AAA نیز باشد.

دیگر استودیو نیز Playdead است. این استودیو بازی های بزرگی چون Limbo و Inside را در کارنامه خود دارد. اما استودیو دیگر شاید برای شما چندان نام آشنا نباشد. genDesign یک استودیوی ژاپنی است که توسط یکی از کارگردان های قبلی استودیوهای سونی به نام Fumito Ueda اداره می شود. این فرد روی بازی های مختلفی کار کرده است و در حال حاضر نیز بازی بسیار بزرگی در دست ساخت دارد و چند وقتی است که به دنبال ناشر می گردد. تیم سوینی در مورد قرارداد جدید گفته است:

ما در حال ساخت یک مدل نشر بازی هستیم که همیشه به دنبال آن بوده ایم. این استودیوها در میان خلاق ترین قرار دارند و ایده های جدیدی برای بازی بعدی خود دارند. آن‌ها کنترل کاملی روی بازی خود خواهند داشت و Epic تنها یک فنداسیون برای ارایه کمک های مالی ایجاد خواهد کرد.

به نظر می رسد که استودیوها از قرارداد ثبت شده بسیار راضی هستند. بر اساس این قرارداد، Epic تمام هزینه تولید را می پردازد و سود بازی نیز در آخر به صورت 50/50 بین توسعه دهنده و ناشر تقسیم خواهد شد.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.