fortnite update 10
یحیی رحیمی

تغییرات آپدیت شماره 10 بازی Fortnite منتشر شد

یحیی رحیمی 16 مرداد 1398 بدون دیدگاه
683 بازدید

آپدیت جدیدی در لیست انتظار بازیکنان Fortnite است و حالا فصل دهم بازی، یک تک تیرانداز به همراه یک مود جدید را اضافه می کند. در بخش Rift Zone قادر به جمع آوری منابع و ساخت چیزی نخواهید بود و تنها یک سری تفنگ ها و سلاح های خاص در دسترس شما قرار خواهند گرفت. این بخش جدید چیزی مشابه دیگر بازی های بتل رویال را ارایه می دهد.

علاوه بر اینها یک تک تیرانداز قدرتمند اتومات نیز اضافه شده است که در هر ثانیه 4 بار شلیک می کند و قطعا هیچ کسی در امان نخواهد بود. دیگر فواصل دور مشکلی جدی نیست و حالا می توانید به راحتی حریف را از فاصله دور زمین بزنید. مود Arsenal LTM نیز اضافه شده است و حالا می توانید بازی را با سلاح های کمیاب شروع کنید و بعدا باید به جستجوی سلاح هایی که بیشتر یافت می شوند بپردازید، فردی که با آخرین سلاح یافتنی، کسی را از دور مسابقه خارج کند، برنده خواهد بود.

بخش Save the World نیز یک رویداد جدید به نام Song of the Summer دریافت کرده است که می توانید به دل جاده بزنید و یک سری چالش های جدید را انجام دهید. علاوه بر آن‌ها ماشین تحریر نیز قرار است به فروشگاه بازگردد و البته یک سلاح دیگر نیز برای خرید در دسترس خواهد بود. یک سری تغییرات در زمینه بصری بازی نیز به وجود آمده است و حالا جزیره بازی کمی خوش آب و رنگ تر شده است.

fortnite update 10

مودهای جدید نیز فوق العاده جذاب هستند و حتی گفته شده است که شاهد حمله وایکینگ ها نیز خواهیم بود و باید مواظب آن‌ها باشیم. تک تیر اندازی جدید نیز فوق العاده است و برخورد گلوله آن با بدن، 35 عدد از جان بازیکن کم خواهد کرد و در صورت هدشات نیز 70 عدد. هر خشاب آن 16 گلوله به همراه دارد و در دسته سلاح های نایاب و افسانه ای نیز تقسیم بندی شده است و پیدا کردنش چندان آسان نیست.

آپدیت شماره 10 بازی Fortnite ویژگی های خوبی به همراه دارد و باید در دسترس بازیکنان قرار گرفته باشد.

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.