کارگردان بازی God of War Ragnarok گاد اف وار رگناروک خدای جنگ
محمد صادق شجاعی

کارگردان بازی God of War Ragnarok می‌خواهد روی Castlevania کار کند

محمد صادق شجاعی 5 آذر 1401 بدون دیدگاه
398 بازدید

اریک ویلیامز، کارگردان تازه‌ترین اثر سری خدای جنگ یعنی بازی God of War Ragnarok (گاد اف وار رگناروک)، اعلام کرده است که اگر شرکت کونامی اجازه استفاده از Castlevania را در اختیار استودیو سانتا مونیکا قرار دهد، او مایل است که بازی جدیدی از این مجموعه بسازد.

اخیرا اپیزودی تازه‌ای از برنامه ویدیویی Kinda Funny Games به نام Spoilercast پخش شد. مهمان این برنامه اریک ویلیامز، کارگردان تازه‌ترین محصول استودیو Santa Monica یعنی بازی God of War Ragnarok، بود. در بخشی از برنامه مذکور، کارگردان اثر جدید سری خدای جنگ از علاقه خود نسبت به ساخت اثری از سری کسلوانیا صحبت کرد. او از طرفداران خواست در انجام این امر به او کمک کنند.

اریک ویلیامز در قالب اپیزود جدید برنامه Spoilercast گفت: «شما قادر به انجام این کار هستید، زیرا مخاطبان جهانی در اختیار دارید. در حال حاضر نمی‌دانم بعد از بازی گاد اف وار رگناروک چه کار انجام خواهم داد. اما اگر مجوز ساخت یک بازی از سری Castlevania به من داده شود، دوست دارم که روی آن کار کنم.»

همانند بسیاری از مجموعه‌های اصلی و سری بازی‌های مشهور کونامی، Castlevania چندین سال است که فراموش شده و اثر جدیدی از آن منتشر نشده است. آخرین اثر منتشر شده از این سری، بازی Castlevania: Lords of Shadow 2 بوده که در سال 2014 در دسترس قرار گرفته است. این اثر توسط استودیو‌های داخلی کونامی ساخته نشده و استودیو اسپانیایی MercurySteam آن را تولید کرده بود.

کارگردان بازی God of War Ragnarok گاد اف وار رگناروک خدای جنگ

استودیو سانتا مونیکا در حال کار روی چندین پروژه مختلف است

سال گذشته اعلام شد که شرکت Konami موضع خود نسبت به ارائه لایسنس مجموعه‌های خود به استودیو‌های خارجی را تغییر داده است. این رویکرد اخیرا با معرفی نسخه ریمیک بازی Silent Hill 2 که توسط استودیو Bloober Team ساخته شده، بیش از پیش رنگ و بوی حقیقت به خود گرفته است. همچنین منابع مختلف از ریبوت سری Castlevania به دست استودیو‌های ژاپنی خبر دادند.

استودیو سانتا مونیکا اعلام کرده است که پس از انتشار بازی God of War Ragnarok در حال کار روی پروژه‌های مختلفی است. کوری بارلوگ، مدیر نو‌آوری این استودیو که پیش از این کارگردانی بازی God of War را بر عهده داشت، در مصاحبه با LA Times بدون اشاره به جزئیات دقیق، گفت که تمرکز اعضای استودیو Santa Monica روی موارد مختلفی معطوف شده است.

در حالی که استودیو سانتا مونیکا مشغول کار روی پروژه‌هایی خارج از سری خدای جنگ بوده، اما اریک ویلیامز در مصاحبه با LA Times گفت که نسبت به اختصاص تمام وقت خود به این مجموعه راضی است. او در مصاحبه خود گفته است: «به یاد می‌آورم که با فردی از یک شرکت بازی‌سازی دیگر صحبت می‌کردم. آن‌ها سعی داشته که من را به ترک استودیو سانتا مونیکا متقاعد کنند. آن‌ها از من پرسیدند که آیا می‌خواهم تا آخر عمر به عنوان کارگردان خدای جنگ شناخته شوم؟ به آن‌ها گفتم که با این روش می‌خواهید من را به ترک سانتا مونیکا متقاعد کنید؟ چون که جواب من بله هست. دوست دارم که تا آخر عمر روی سری خدای جنگ کار کنم.»

نظر شما در مورد ساخت اثری از سری Castlevania توسط کارگردان بازی God of War Ragnarok چیست؟ آیا برای تجربه این اثر لحظه‌شماری می‌کنید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Video Games Chronicle

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.