God of War® III Remastered
یحیی رحیمی

انتشار کمیک God of War: Fallen God با روایت اتفاقات قبل از آخرین نسخه بازی

یحیی رحیمی 5 فروردین 1399 بدون دیدگاه
4,070 بازدید

در بازی God of War III به نوعی پایانی بر داستان کریتوس قدیمی را مشاهده کردیم و به یک باره در God of War فردی جدید را دیدم که این بار یک پسر نیز همراهش بود. آخرین بار زمانی بود که کریتوس زئوس را از پا درآورده بود و در حال فرار از یونان بود. اما در این میان چه اتفاقی برای او افتاد؟ او چطور روی خشمش کار کرد و آن را کنترل کرد؟ قرار است به زودی همه این سوالات ما پاسخ داده شوند.

Dark Horse به تازگی یک کتاب مصور جدید از سری خدای جنگ به نام God of War: Fallen God را معرفی کرده است که قرار است تابستان امسال عرضه شود. این کتاب مصور اتفاقات قبل از آخرین نسخه از بازی را روایت می کند و بالاخره دلیل تغییر این شخصیت کاریزماتیک را متوجه می شویم. این کتاب به قلم کریس رابرتسون نوشته شده است و طراحی های آن نیز توسط تونی پارکر انجام شده است. قرار است اولین نسخه از آن نیز روز 24 ژوئن 2020 عرضه شود.

God of War: Fallen God اتفاقات بعد از کشتن زئوس و ترک آتن را روایت می کند. جایی که کریتوس باور دارد از زنجیرهای خود رها شده است و برای همین سر به بیایان می گذارد. این دفعه طرف خشم خود، خود شخصیت کریتوس است و نبردی علیه خودش شروع شده است و نتیجه آن تنها دیوانگی است.

در ادامه توضیحات این کتاب نوشته شده است که کریتوس برای کنترل خشمش به جنگل های اسکاندیناوی پناه می برد و بعد از آن است که مدتی را به تنهایی می گذارند و سپس وارد یک قبیله می شود. در حال این تنها محتوایی از سری خدای جنگ است که قرار است در آینده منتشر شود. هر چند که صحبت هایی در مورد ساخت نسخه بعدی بازی نیز شنیده می شود و احتمالا آن را روی PS5 ببینیم. نظر شما چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.