GOW-Ragnarok
سارا هابطی

ویژگی‌های جدید گیم پلی بازی God of War Ragnarok اعلام شد

سارا هابطی 10 شهریور 1401 بدون دیدگاه
614 بازدید

به توجه به اطلاعات منتشر شده از نشریه‌ی گیم اینفورمر، ‌باید در روزهای آینده شاهد نمایشی از ویژگی‌های جدید گیم پلی بازی God of War Ragnarok باشیم. با این که تنها 70 روز تا عرضه بازی مورد انتظار God of War Ragnarok فاصله داریم، اما اطلاعات جدیدی از گیم پلی آن منتشر شده که نشان از جنگاوری کریتوس و آترئوس در جنگ‌های خونین و پرهیاهو می‌دهد. براساس توضیحات این شماره از مجله Game Informer، در دنباله پیش‌رو کریتوس و آترئوس باید جلوی وقوع یک فاجعه‌ی پیش‌بینی‌شده را بگیرند و به امید پیشگیری از یک جنگ همه‌جانبه با فراخواندن دوستان قدیم و جدید بر آسگارد غلبه کنند.

براساس آخرین اخبار بازی، اریک ویلیامز، کارگردان نسخه جدید بازی God of War و برخی از طراحان مراحل خبر از ساخت دنباله بازی و مهم‌ترین تغییرات گیم پلی و بخش اکتشافات و اکشن بازی با نشریه‌ی گیم اینفورمر صحبت کرده‌اند. در مصاحبه با این نشریه آن‌ها هر چند خلاصه، اما جامع در مورد مبارزات عنوان مورد انتظار God of war Ragnarok صحبت کردند و بیش‌تر روی کلمات Fun ( سرگرم‌کننده ) و Toys ( ابزارهای جنگی کریتوس ) تاکید داشتند.

علاوه بر این مورد، آن‌ها خبر دادند که در آینده شاهد اطلاعات زیادی در رابطه با ویژگی و دسترسی‌پذیری بازی، به روزرسانی‌های متعدد، معرفی ابزارهای کریتوس و دیگر موارد خواهیم بود. اندرو رینر، سردبیر گیم اینفورمر به گفته‌های خود افزود که یک نمایش ویدیویی تقریبا چهار دقیقه‌ای از بازی God of War Ragnarok برای پخش دارد که گیمرها باید منتظر تماشای آن در روزهای آینده باشند.

God-of-War-Ragnarok

گیم پلی بازی God of War Ragnarok

به توجه به اطلاعات به دست آمده می‌توان در مبارزات شاهد سلاح‌های اصلی کریتوس به نام‌های Leviathan Axe و Blades of Chaos باشیم، البته که این سلاح‌ها در نسخه جدید بازی عملکرد و ویژگی‌های منحصر به فردتر و قدرتمندتری پیدا کرده‌اند و همچنین سپرها نیز در مبارزات و گیم پلی بازی نقش اساسی را ایفا خواهند کرد. با این که بازی در مدت زمان طولانی در سکوت خبری قرار داشت، اما با توجه به مصاحبه طراحان و کارگردان بازی گاد آف وار رگناروگ، در آینده شاهد اطلاعات و خبرهای زیادی از این عنوان خواهیم بود.

با این حال، جزئیات جدیدی در رابطه با سپرهای دفاعی کریتوس در بازی God of War Ragnarok اعلام شده که اشاره به وجود چندین سپر برای انجام مبارزات دفاعی دارد. برای نمونه یکی از آن سپرها به نام Dauntless Shield روی حرکت‌های سریع تمرکز دارد و دیگری به نام Stonewall Shield روی نبردهای تدافعی با سرعت آهسته‌تر تمرکز خواهد داشت.

همچنین شیلدهای بازی به دو دسته Parry و Block تقسیم خواهند شد که شیلدهایی که قابلیت Parry دارند در هنگام دفع ضربات در آخرین لحظه می‌توانند قدرتی را آزاد و به دشمنان ضربه بزنند. اما شیلدهای Block عملکردی قوی‌تر خواهند داشت و با بلاک ضربات دشمنان انرژی داخل شیلد به مرور ذخیره می‌شود و می‌توان هنگامی که انرژی به حد نهایی خود رسید آن را آزاد و به دشمنان ضربه وارد کرد. بازیکنان بسته به نوع بازی و استراتژی مناسب خود می‌توانند سپر مورد نظر را انتخاب کنند.

علاوه بر این موارد توسعه‌دهندگان به این موضوع که سختی بازی بسیار بیش‌تر شده و بازیکنان با چالش‌های دشوارتری باید دست و پنجه نرم کنند، اشاره داشتند. نویسنده این نشریه Jason Guisao از تجربه 7 دقیقه‌ای خود از بازی می‌گوید که مبارزات کریتوس و آترئوس جدا از آدرنالین فوق‌العاده، هماهنگی خیلی خوبی باهم پیدا کردند و آترئوس دارای شخصیتی قدرتمند و تیرانداز ماهرتری شده است. بازی گاد آف وار رگناروگ در تاریخ 9 نوامبر 2022 (18 آبان 1401 ) برای کنسول‌های پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 منتشر خواهد شد.

منبع: gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.