WRC-9
یحیی رحیمی

با جزئیات رسمی بازی WRC 9 آشنا شوید: بازی برای نسل فعلی و بعدی

یحیی رحیمی 4 فروردین 1399 بدون دیدگاه
588 بازدید

استودیو KT Racing تاریخ دور و درازی در ساخت بازی های مسابقه ای دارد. این استودیو مدت هاست به ساخت فرانچایز World Rally Championship می پردازد و حالا به دنبال آن است که در تابستان امسال نسخه جدید این سری را به نام بازی WRC 9 برای نسل فعلی و بعدی کنسول ها منتشر کند.

WRC 9 مشابه نسخه های قبلی روی ارایه تمرکزی واقعی از اتومبیل رانی در صحرا و گل و لای تمرکز کرده است. در بازی WRC 8 شاهد اضافه شدن ویژگی های زیادی به این بازی بودیم و توانستیم برای اولین بار کنترل بیشتری روی ماشین و رویدادهای بازی داشته باشیم. همچنین یک تیم از مهندسان شبیه سازی شده نیز بازیکن را برای رقابت های جدید آماده می کردند.

چند روز پیش تریلر معرفی بازی WRC 9 عرضه شد اما از آن جایی که هیچ جزئیاتی در تریلر مشخص نبود، خود توسعه دهنده اطلاعاتی را روی وب سایت بازی منتشر کرده است. بر این اساس بازی WRC 9 رالی های سه کشور ژاپن، نیوزیلند و کنیا را اضافه کرده است و حالا تعداد دورها در یک فصل به عدد 13 رسیده است. علاوه بر پیست های جدید نیز شاهد اضافه شدن رقابت های کلاسیک مانند Hyundai Motorsport، M-Sport Ford و Toyota Gazoo Racing خواهیم بود. همچنین بیش از 50 راننده نیز در بازی حاضر هستند که می توانید آن‌ها را انتخاب کنید.

بخش Career نیز با مکانیک های گیم پلی جدید فوق العاده پیشرفت کرده است و حالا می توانید تیم پشت صحنه خود را نیز بهبود بخشید و به نوعی آن‌ها را هم تغییر دهید. در مورد بهبود شبیه سازی خودروها باید گفت که تیم توسعه بازی، تمرکز بیشتری روی سیستم تعلیق، ترمز و سیستم انتقال جرم به خرج داده است و حالا شاهد یکی از بهترین نسخه های بازی هستیم.

WRC 9 روز 3 سپتامبر یا 13 شهریور 1399 به بازارها عرضه خواهد شد.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.