Watch-Dogs
یحیی رحیمی

بازی های رایگان Epic Games Store را از دست ندهید: Watch Dogs

یحیی رحیمی 2 فروردین 1399 بدون دیدگاه
1,694 بازدید

اگر یادتان باشد هفته گذشته از رایگان شدن بازی Watch Dogs برایتان گفتیم. حالا Epic Games Store به طور رسمی هفته مجانی خود را شروع کرده است و می توان این بازی فوق العاده را دریافت کرد. هفته گذشته 3 بازی مجانی دریافت کردیم و حالا این هفته نیز می توان دو بازی Watch Dogs و The Stanley Parable را برای همیشه به حساب کاربری خود اضافه کرد.

بازی The Stanley Parable یک عنوان اول شخص داستانی در ژانر ماجراجویی است که زندگی یک کارمند دفتری به نام استنلی را نشان می دهد. زندگی استنلی توسط داستان گیرای بازی نشان داده می شود و می توانید از صدای زیبای راوی نیز لذت ببرید. در آخر چندین پایان در نظر گرفته شده اند و به طور کل با یک بازی کاملا با کیفیت روبه رو هستیم.

دیگر بازی رایگان هفته نیز Watch Dogs است. این اولین نسخه از فرانچایز سگ های نگهبان ساخته استودیو فرانسوی یوبی‌سافت است. این بازی در زمانی معرفی خود در E3 نظر همه را به خود جلب کرد اما بعد از اینکه بازی منتشر شد، تفاوت زیادی میان تریلر و گیم پلی اصلی بازی وجود داشت. به هر حال هک و ورود به سیستم های دولتی و شخصی هیجان خاص در دل خود دارد و این بازی نیز به خوبی چنین چیزی را به تصویر کشیده است. شاید کیفیت آن مورد قبول نباشد اما بالاخره سنگ مفت گنجشک مفت.

فروشگاه Epic Games Store تا به حال بازی های زیادی را به صورت مجانی به کاربران خود اعطا کرده است و در این زمینه اصلا خساست به خرج نداده است. از همین الان بازی های هفته آینده نیز مشخص است و در زمان خودش به آن‌ها نیز خواهیم پرداخت. در حال حاضر می توانید با استفاده از این لینک به فروشگاه منتقل شوید و هر دو بازی را دانلود کنید.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.