Call of Duty Black Ops
یحیی رحیمی

شایعه: نسخه بعد ندای وظیفه Call of Duty: Black Ops Reboot خواهد بود

یحیی رحیمی 1 فروردین 1399 بدون دیدگاه
774 بازدید

در حالی که همه مشغول صحبت در مورد Call of Duty: Warzone هستند. استودیوهای Activision در حال کار روی ساخت بازی بعدی این سری هستند که سال جدید عرضه خواهد شد. شایعه ای در مورد عرضه ساخت نسخه جدید Black Ops منتشر شد است و حالا اطلاعات جدیدی در این مورد خبر ساخت Call of Duty: Black Ops Reboot می دهند.

یک کانال یوتوب به نام TheGamingRevolution از نسخه بعدی بازی ندای وظیفه پرده برداشت است. این کانال گفته است که نسخه بعدی Call of Duty: Black Ops Reboot خواهد بود و از همان موتور به کار گرفته در Modern Warfare استفاده می کند. وقایع بخش داستانی مشابه همین سری بازی خواهد بود اما به سمت جنگ سرد متمایل خواهد بود. این شایعه گفته است که به صورت عمیقی وارد جنگ ویتنام نیز خواهیم شد.

بر اساس این منبع Call of Duty: Black Ops Reboot به دنبال یک گیم پلی رئال است و می خواهد جنگ را به صورت کاملا واقعی نشان دهد. این کانال در ادامه از صداپیشه های حاضر نیز گفته است و به نظر می رسد که Alex Mason و Frank Woods بار دیگر به ساخت بازی جدید اضافه شده اند.

در مورد بخش مولتی پلیر نیز باید گفت که حالت بتل رویال در این بازی وجود ندارد. به جای آن تم Black Ops به Call of Duty: Warzone اضافه خواهد شد. نقشه ای گروهی نیز مشابه نسخه Black Ops 4 خواهند بود هر چند که نقشه های بزرگ تری نیز در نظر گرفته شده است و به نوعی شاهد بازیکنان بیشتری در یک نفشه خواهیم بود. می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر سری به همان کانال یوتوب بزنید.

در نظر داشته باشید که این صحبت ها تماما در حد یک شایعه هستند و آن‌ها را زیاد جدی نگیرید. نظر شما در این مورد چیست؟

منبع: Dual Shockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.