pokemon-sword-and-shield
یحیی رحیمی

پرفروش ترین بازی های ماه نوامبر ایالات متحده: Pokemon و Call of Duty برندگان بزرگ ماه

یحیی رحیمی 24 آذر 1398 بدون دیدگاه
586 بازدید

گروه The NPD مانند رسم هر ماه لیست پرفروش ترین بازی های ایالات متحده آمریکا را منتشر کرده است. ماه نوامبر بازی های بزرگ زیادی منتشر شدند اما هنوز Call of Duty: Modern Warfare بود که مانند همیشه صدر جدول را به دست گرفته است و توانسته مانند ماه پیش به مقام پرفروش ترین بازی ماه تبدیل شود و به نظر مقام پرفروش ترین بازی سال را نیز به دست آورد.

این در حالی است که بازی Star Wars Jedi: Fallen Order جایگاه دوم را قبضه کرده است. این بازی در لیست پرفروش ترین بازی های ماه نوامبر PS4 نیز همین مقام را کسب کرده بود. به هر حال این بازی فروش خوبی داشته است اما هنوز پست سر Star Wars: Battlefront قرار دارد و موفقیت بسیار بزرگی برای استودیو Respawn Entertainment در ایالات متحده نیز به شما می رود.

سه جایگاه بعدی توسط فرانچایز Pokemon فتح شده است. این بازی در آمریکا توانسته عملکرد خوبی داشته باشد و جالب است که در ژاپن و بریتانیا نیز بین 10 عنوان پرفروش قرار دارد. Pokemon Sword و Pokemon Shield دو بازی هستند که میان طرفداران فوق العاده عمل کرده اند و این ماه در آمریکا نیز مقام های سوم و پنجم جدول را کسب کرده اند. نسخه پک شده آن‌ها نیز مقام چهارم را در جدول دارد.

این بهترین عملکرد این فرانچایز تا به حال در آمریکاست و کسی باورش را نمی کرد که میان شوترها و بازی های بلک باستری دیگر، عنوانی از شرق بتواند این چنین کولاک کند. در ادامه می توان Death Stranding را مشاهده کرد که جایگاه هفتم جدول را به دست آورده است و دیگر بازی جدید این ماه Need for Speed Heat نیز مقام نهم. می توانید در زیر لیست 20 بازی برتر NPD در ماه نوامبر را مشاهده کنید.

  1. Call of Duty: Modern Warfare 2019
  2. Star Wars Jedi: Fallen Order
  3. Pokémon Sword
  4. Pokémon Sword and Pokemon Shield Double Pack
  5. Pokémon Shield
  6. Madden NFL 20
  7. Death Stranding
  8. NBA 2K20
  9. Need for Speed: Heat
  10. Luigi’s Mansion 3
  11. FIFA 20
  12. Borderlands 3
  13. The Outer Worlds
  14. Just Dance 2020
  15. Mario Kart 8
  16. The Legend of Zelda: Breath of the Wild
  17. Super Smash Bros. Ultimate
  18. Tom Clancy’s Ghost Recon: Breakpoint
  19. Grand Theft Auto V
  20. Mortal Kombat 11

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.