Echo-McCree
یحیی رحیمی

هیرو جدید بازی Overwatch به نام Echo معرفی شد

یحیی رحیمی 29 اسفند 1398 بدون دیدگاه
561 بازدید

طرفداران بازی Overwatch مدت هاست منتظر معرفی هیرو جدید بازی هستند. بالاخره این شخصیت به نام Echo معرفی شده است. در واقع برای طرفداران بازی Echo نام آشنایی است، او فردی است که توسط McCree نجات پیدا کرد. از آن زمان تا به حال بسیاری منتظر هستند که ببیند این شخصیت با هوش مصنوعی بالا چطور می تواند در بازی حاضر باشد. خوشخبتانه به لطف استودیو بازی می توانیم این شخصیت جدید را مشاهده کنیم.

شخصیت Echo به گفته خود استودیو، یک ربات برنامه ریزی شده انقلابی است که هوش مصنوعی بسیار بالایی دارد و می توان سریعا یاد بگیرد. از ماه اوت گذشته که شخصیت Sigma را دریافت کردیم، هیچ گونه هیرو جدیدی برای Overwatch معرفی نشده است. البته با توجه به اینکه بازی Overwatch 2 در دست توسعه قرار دارد، چنین چیزی عجیب نیست.

فعلا گیم پلی شخصیت Hero در بازی مشخص نیست و احتمالا آخرین هیرو پشتیبان این بازی نیز باشد. بر اساس گفته توسعه دهندگان، این هیرو اهمیت زیادی برای داستان کلی و خود بازی اصلی دارد. خود کارگردان بازی به نام Jeff Kaplan چندین بار در مورد این شخصیت شخصیت کرده است و واضح گفته است که اتفاقی بزرگ پیرامون این شخصیت خواهد افتاد. در نتیجه خبرهای بزرگی در راه است.

Overwatch-Echo

معمولا هیروها یک ماه بعد از دریافت اولین تریلر به بازی اضافه می شوند و با این حساب باید گفت که شخصیت Echo دقیقا اواسط آوریل به بازی اضافه می شود. جالب است که این تاریخ دقیقا با Overwatch Archives هم خوانی دارد. مشخص است که Activision-Blizzard در حال آماده سازی فصل جدید با محوریت این شخصیت است و با این حساب به زودی اطلاعاتی از فصل جدید نیز دریافت خواهیم کرد.

در خبر دیگری باید بگوییم که مسابقات جهانی و تمام رویدادهای ماه مارس و آوریل بازی تا اطلاع ثانوی لغو شده اند و فعلا مسابقه ای برگزار نمی شود. نظر شما چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.