Call-of-Duty-Warzone
یحیی رحیمی

حالت تک نفره به بازی Call of Duty: Warzone اضافه شد

یحیی رحیمی 28 اسفند 1398 بدون دیدگاه
741 بازدید

توسعه دهندگان استودیو Infinity Ward پس از هفته ها گمانه زنی و شایعه پراکنی، بازی Call of Duty: Warzone را راهی بازار کردند. این بازی حالت بتل رویال و البته کاملا مجانی بازی Call of Duty Modern Warfare است و البته می توان به صورت جداگانه آن را دانلود کرد. تا به حال این بازی تماما در مورد کار گروهی بوده است و حالا می توانید نقشه بتل رویال بازی را به صورت تکی نیز تجربه کنید.

همان طور که می دانید، نقشه های این بازی توان ورود 150 نفر را دارد. قبل تمام بازیکنان در گروه های سه نفره به نقشه وارد می شدند و امکان ورود تکی وجود نداشت. استودیو قول داده بود که شاهد بهبودهای متنوعی در مورد این بازی باشیم و به نظر می رسد که اضافه شدن حالت Solo نمونه ای از این همین بهبودها باشد. به هر حال اگر توان رقابت در گروه را ندارید و می خواهید به صورت تکی همه را به خاک و خون بکشانید، این قابلیت حالا در دستان شماست.

با گشتن در نقشه می‌توانید پول مخصوصی به دست آورید که از آن می‌توان برای بازگرداندن هم‌تیمی کشته‌شده و همچنین ارتقای سلاح‌ها و البته کیل استریک ها استفاده کرد. با چند ساعت بازی خواهید دید که Call of Duty Warzone یک سر و گردن از دیگر عنوان‌های مشابه بالاتر است و به‌سرعت مجذوب گیم پلی آن خواهید شد. در این بازی خبری از بسته‌های سلامت نیست و مانند دیگر نسخه‌های این سری، با چند لحظه تحمل مانند روز اول خودخواهید شد و با این حساب چالش سخت‌تری برای مبارزه خواهید داشت. مقام اول در دست کسی است که با زیرکی تمام خود را به آخرین نقطه برساند.

بازی Call of Duty: Warzone در حال حاضر برای کنسول های PlayStation 4، Xbox One و PC در دسترس است. حالت سولو در تمامی پلتفرم ها منتشر شده است.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.