ubisoft spring sales
یحیی رحیمی

تخفیف های بهاری کمپانی یوبی‌سافت اعلام شد

یحیی رحیمی 24 اسفند 1398 بدون دیدگاه
828 بازدید

دنیا در حال حاضر به نقطه عجیبی رسیده است و همه پیشنهاد می کنند که داخل خانه بمانیم و تکان نخوریم. خوشبتخانه یوبی‌سافت برای پر کردن این اوقات خالی ما فکری اندیشیده است و می توانید با استفاده از تخفیف های بهاری در نظر گرفته، حسابی از بازی ها لذت ببرید.

اگر به دنبال بازی های طولانی هستید تا اوقات بیکاری خودتان را پر کنید و به نوعی داخل منزل ماندن برای سلامتی شما نیز اهمیت زیادی دارد، اگر اینطور است تخفیف های بهاری یوبی‌سافت می تواند فرصت مناسبی برای شما باشد. این تخفیف ها تا روز 24 مارس میلادی در دسترس شما هستند و می توانید بازی های جدید این کمپانی را با قیمت پایین تر خریداری کنید.

یکی از این بازی ها عنوان Assassin’s Creed Odyssey است که با قیمت 20 دلار در دسترس شماست. دیگر بازی تخفیف خورده نیز Far Cry New Dawn است و با قیمت 16 دلار در دسترس شماست. یک سری بازی های قدیمی و ارزان قیمت تر نیز وجود دارند اما برای این بازی ها باید لانچر Uplay را نصب کرده باشید.

یوبی‌سافت علاوه بر اینها یک سری تخفیف ها و آخر هفته های مجانی نیز در نظر گرفته است. برای نمونه از روز 15 مارس می توانید بازی Anno 1800 را به صورت مجانی بازی کنید و بعد از آن نیز اگر بخواهید می توانید آن را با قیمت 10 دلار خریداری کنید. قیمت این بازی در حال حاضر 30 دلار است و در نتیجه تخفیف خوبی را دریافت خواهید کرد. در زیر می توانید نگاهی به بازی های کلی کهه تخفیف خورده اند بیندازید:

Ghost Recon: Breakpoint for $19.80
Tom Clancy’s The Division 2 for $9.99
Tom Clancy’s Rainbow 6 Siege for $8.00
Far Cry 5 for $15.00

تخفیف ها تا روز 24 مارس خواهند بود و اگر می خواهید خریدی انجام دهید سریعا دست بجنبانید.

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.