بازی Assassin's Creed Mirage
ارحام ادبخواه

بازی Assassin’s Creed Mirage از DLSS و FSR پشتیبانی می‌کند

ارحام ادبخواه 31 شهریور 1402 1 دیدگاه
619 بازدید

هنگامی که چند روز پیش از سیستم مورد نیاز و پیشنهادی بازی Assassin’s Creed Mirage رونمایی شد، عدم حضور نام دو فناوری FSR و DLSS توجهات زیادی را به خود جلب کرد. اما شرکت یوبیسافت با به روز رسانی بلاگ خود از پشتیبانی از این دو فناوری خبر داد.

چند روز پیش شرکت یوبیسافت از سیستم مورد نیاز و سیستم پیشنهادی بازی Assassin’s Creed Mirage رونمایی کرد که کاملا منطقی به نظر می‌رسیدند. طبق این جزئیات تمام پردازنده‌های 6 هسته‌های و کارت‌های گرافیک GTX 1660 Ti/RX 5600XT می‌توانند این بازی را با وضوح 1080P و 60 فریم بر ثانیه اجرا کنند. اما با وجود این خبر خوب، نکته‌ای که حسابی در ذوق می‌زد عدم ذکر نام دو فناوری FSR و DLSS بود که به بهبود نرخ فریم بازی‌ها کمک می‌کنند.

اما خوشبختانه این موضوع صرفا یک اشتباه بوده و نسخه جدید اساسینز کرید از دو فناوری شرکت AMD و Nvidia پشتیبانی خواهد. یوبیسافت با به روز رسانی بلاگ خود به حدس و گمان‌ها مهر تثبیت بخشید و اعلام کرد که گیمرها می‌توانند در کنار XeSS، از دو فناوری DLSS و FSR نیز بهره ببرند. این دو فناوری می‌توانند عملکرد کارت‌های گرافیکی دو شرکت Nvidia و AMD را بهبود ببخشند و کاری کنند که بازی‌ها با نرخ فریم بهتری نسبت به قبل اجرا شوند.

این خبر می‌تواند حسابی به نفع بازی Assassin’s Creed Mirage و یوبیسافت باشد. بازی Starfield که مدت زمان زیادی از عرضه آن نمی‌گذرد، تنها با پشتیبانی از فناوری FSR منتشر شد و همین موضوع واکنش‌های نه چندان مثبتی را روانه بازی کرد. اما اگر یوبیسافت ترک عادت کند و میراژ را در وضعیت فنی خوبی به دست گیمرها برساند، می‌تواند واکنش‌های مثبت‌تری را از سمت گیمرها و منتقدها دریافت کند.

بازی Assassin's Creed Mirage

پشتیبانی اساسینز کرید میراژ از DLSS و FSR

بازی Assassin’s Creed Mirage که بازگشتی به ریشه‌های مجموعه محسوب می‌شود، شما را در قالب شخصیت بسیم قرار می‌دهد؛ کاراکتری که در وقایع Assassin’s Creed Valhalla از اهمیت بالایی برخوردار بود. ما در این بازی نسخه جوان بسیم را می‌بینیم که در خیابان‌های شهر بغداد بزرگ شده و رفته رفته می‌خواهد به عضوی از اساسینز کرید تبدیل شود. اما خب او باید در این مسیر با تهدید همیشگی Ancient Oneها مقابله کند و دنیا را در مسیر بهتری قرار دهد.

نظر شما در مورد بازی Assassin’s Creed Mirage و پشتیبانی آن از DLSS و FSR چیست؟ نظرات خود را با تیم پارسی گیم و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: PC Gamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    مسعود روشن

    مهمان

    یعنی بهترین خبری بود که تو دنیای بازی منو خوشحال کرد. بشدت به مجموعه جدید بازی های اساسینز علاقمندم و با وجود این قابلیت ها تجربه روان تر و بهتری خواهیم داشت ?❤️

    پاسخ دهید