logo-gears-of-war
یحیی رحیمی

بازی Gears of War: The Card Game معرفی شد

یحیی رحیمی 23 اسفند 1398 بدون دیدگاه
738 بازدید

استودیو The Coalition یکی از بهترین شوترهای بازار را به نام Gears of War را می سازد اما این استودیو تنها خود را محدود به ساخت شوتر نکرده است. تا به حال بازی هایی مانند Gears Pop! را دیده ایم و همچنین Gears Tactics نیز در شرف عرضه شده است. حالا استودیو یک بازی جدید را به کاتالوگ خود اضافه کرده است. عنوان Gears of War: The Card Game در ادامه سال عرضه خواهد شد.

این بازی جدید توسط استودیو Steamforged Games ساخته شده است. آن‌ها قبلا روی ساخت بازی های مشهوری چون Dark Souls و Horizon Zero Dawn کار کرده اند. هر چند این بازی ها گیم پلی غنی داشتند اما بازی جدید به صورت کارتی خواهد بود و این ژانر نیز قطعا با تجربه به دست آمده آن‌ها از ساخت دیگر بازی ها متفاوت خواهد بود.

مدیر تیم تولید به نام Tyler Bielman که قبلا روی ساخت بازی Magic: The Gathering نیز کار کرده است، دانش کافی برای ساخت یک بازی کارتی دارد. بازی Gears of War: The Card Game یک عنوان داستانی خواهد بود و هر سناریویی که شما بازی کنید روی کل بازی تاثیر می گذارد و به نوعی تصمیمات شما هستند که سنارویوهای بعدی را رقم می زنند. جزئیات بازی هنوز در دست نیست اما به نظر می رسد که شاهد یک عنوان فوق العاده خواهیم بود.

gears of war the card game

تیم توسعه بازی یک نسخه دمو از آن را در رویداد eSports مکزیک که هفته پیش برگزار شده نشان داده است. از روی تصاویری که منتشر شده است می توان گفت که بازی رقابتی به نظر می رسد. هر چند که در توضیح بازی گفته شده است که باید با هم بجنگید و با هم کار کنید و هوای هم را داشته باشید. با این حساب المان های Co-Op نیز در بازی حاضر خواهند بود.

بازی Gears of War: The Card Game در ادامه سال جاری میلادی عرضه خواهد شد.

منبع: DualSHockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.