Cyberpunk-2077
علی رحمانیان

آپدیت 1.12 برای بازی Cyberpunk 2077 منتشر شد

علی رحمانیان 18 بهمن 1399 بدون دیدگاه
1,004 بازدید

در رابطه با بازی Cyberpunk 2077، نیازی به گفتن نیست؛ بازی شاید آن‌طوری که باید بهینه‌سازی نشده بود و وجود مجموعه‌ای از انواع و اقسام مشکلات فنی و گلیچ‌های آزاردهنده، تجربه‌ی آن را برای خیلی‌ها غیر‌ممکن می کرد. اخیراً بعد از انتشار ابزار‌های ماد‌‌سازی برای Cyberpunk 2077، تعدادی ماد به‌دردبخور هم از‌جمله اضافه ‌شدن زاویه‌ی دید سوم شخص و کنترل بهتر ماشین‌ها برای بازی منتشر شد اما کمپانی CD Projekt RED اعلام کرد که بازیکنان فعلاً هیچ گونه مادی در بازی خود نصب نکنند زیرا به دلیل بهینه نبودن کامل بازی، مشکلاتی را به همراه خواهد داشت.

Cyberpunk 2077 Hotfix 1.12

حال بعد از مدتی، امروز آپدیت هات‌فیکس 1.12 برای بازی Cyberpunk 2077 منتشر شد که فضای بازی را برای علاقه‌مندان به نصب ماد امن می‌کند. این ‌دسته از افراد با نصب هات‌فیکس منتشر شده می‌توانند با خیال راحت از ماد‌هایی که در حال حاضر موجود هستند و آن‌هایی که در آینده منتشر می‌شوند، استفاده کنند. علاوه‌ بر آن، هات‌فیکس منتشر‌شده مشکلاتی را که قبلاً در بخش Custom Saves بازی به وجود می‌آورد، برطرف می‌کند.

بازی Cyberpunk 2077 در ‌حال حاضر برای پلتفرم‌های PC، Xbox One، PS4 و Google Stadia در ‌دسترس است و بعد از مشکلات انتشارش، اولین به‌روز‌رسانی بزرگ بازی در ماه ژانویه منتشر شد که بسیاری از مشکلات بازی را برطرف کرد که البته چند مشکل جدید دیگر هم به آن اضافه نمود! آپدیت بزرگ بعدی قرار است این ماه منتشر شود، جدا از آپدیت‌های متعدد بازی سازندگان در حال کار بر روی نسخه‌های Xbox Series X/S و PS5 هم هستند که در سال جاری قول انتشار آن‌ها را داده‌اند.

منبع: Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.