دانلود بازی World of Horror برای PC
دانلود بازی World of Horror برای PC پارسی گیم

دانلود بازی World of Horror برای PC

پارسی گیم 14 آذر 1400 بدون دیدگاه
2,687 بازدید

دانلود بازی World of Horror برای کامپیوتر

تجربه بازی‌های ترسناک نوآورانه می‌تواند برای بسیاری جذاب و سرگرم‌کننده باشد. زمانی که سازندگان بتوانند با عناصر متفاوتی، القای حس رعب و وحشت را در بازیکن انجام دهند، آن عنوان از محبوبیت بالایی برخوردار می‌شود. لازمه این امر ساخت و طراحی اتمسفر عمیق، روایت داستانی جذاب و استفاده از ترس‌های روان‌شناختی است. بازی World of Horror از استودیو Panstasz عنوانی با همین ویژگی‌ها بوده که ماجراهای هولناک و جذابی را در یک محیط سیاه‌سفید و پیکسلی روایت می‌کند و مملو از محتوای سورئال و سرگرم‌کننده است.

داستان بازی در مورد بازگشت خدایان بی‌رحم به دنیای انسان‌ها است. بازگشت آن‌ها باعث وقوع اتفاق‌های عجیب و ترسناکی در سراسر دنیا شده است و بسیاری از انسان‌ها به دلیل دیدن تصاویر وحشتناک و تجربه‌های هولناک، عقل خود را از دست داده‌اند. شما وارد کشور ژاپن شده و این رویدادها را دنبال می‌کنید تا به دنبال چاره‌ای بگردید و از انقراض نسل بشریت جلوگیری کنید. ماجراهای ترسناک و مهیج بسیاری در انتظارتان است اما تا چه حد برای آن‌ها آماده هستید؟

گیم پلی بازی در مکان‌های متعددی مانند بیمارستان، مدرسه، آپارتمان‌های متروکه و جنگل‌های انبوه جریان دارد و هر کدام ماجرای ترسناک خودشان را روایت می‌کنند. بازی در حال حاضر 10 مرحله دارد که در هر کدام باید معمای بزرگی را با استفاده از گشت‌وگذار و مبارزه با موجودات پلید حل کنید. تصمیم‌های شما در صحبت با افراد عادی و مبارزات اهمیت بالایی داشته و در پایان بازی تأثیرگذار هستند.

گیم پلی مبارزات سبک نوبتی داشته و عناصری از بازی‌های کارتی و همچنین سبک Roguelike در آن دیده می‌شود که تنوع بالا و قابلیت تکرارپذیری زیادی به آن بخشید است. گرافیک دوبعدی و سیاه‌سفید بازی از دیگر نکات مثبتش است که مشابهش را در هیچ عنوان دیگری ندیده‌اید. سبک هنری این تصاویر به‌خوبی عنصر ترس و استرس را در شما القا می‌کند.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Them and Us و Alan Wake را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی World of Horror با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7
Processor: Intel Core i3
Memory: 1 GB RAM
Graphics: Intel HD Graphics 4400
DirectX: Version 11
Storage: 500 MB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

The Old Gods are reawakening, clawing their way back into a world that’s spiraling into madness. In hospitals, abandoned classrooms, quiet apartments, and dark forests, strange appearances and unexplainable phenomena test the sanity of residents in Shiokawa, Japan. Is it chaotic retribution, or the machinations of beings beyond our comprehension?
This is WORLD OF HORROR: The end of the world is nigh, and the only solution is to confront the terror reigning over the apocalypse. Navigate this hellish, roguelite reality through turn-based combat and unforgiving choices in this roguelite-style cosmic horror RPG.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.