Elden-Ring
یحیی رحیمی

بازی Elden Ring داری طبیعت وحشی پویا خواهد بود؛ Bloodborne 2 در حال توسعه نیست

یحیی رحیمی 15 اسفند 1398 بدون دیدگاه
633 بازدید

در میان بازی های زیادی که در E3 2019 معرفی شد، Elden Ring مرموزترینشان بود. تنها می دانیم که این بازی یک عنوان جهان باز است و به نوعی شبیه سری Dark Souls است. این بازی همچنین همکاری نویسنده کتاب های بازی تاج و تخت به نام جورج آر.آر مارتین را هم دارد.

تنها یک سری شایعات و گزارش های اندک در مورد این بازی وجود دارد. به تازگی یکی از افراد نزدیک به توسعه دهندگان یک سری جنبه های جدید بازی را معرفی کرده است. از جمله آن‌ها می توان به طبیعت وحشی بازی اشاره کرد. دشمنان موجود در بازی هر بار جهت گیری خود را تغییر می دهند. به نوعی این تغییرات به درک پویایی بازی کمک می کند و به شما نشان می دهد که دنیای بازی Elden Ring هر آن در حال تغییر است و ثابت نیست.

این المان های به کار رفته در باز کنار یکدیگر اثری فوق العاده دارند و البته از بازی های قبلی نیز در ساخت این یکی استفاده شده است. همچنین گفته شده است که Elden Ring از طراحی بازی Shadow of the Colossus نیز الهام گرفته است و حتی چشم انداز طبیعت اسکاتلند نیز در آن قرار داده شده است.

در ادامه گزارش این فرد از بازی Bloodborne 2 نیز گفته شده است. شایعات حاکی از آن بود که این بازی برای کنسول PS5 در دست ساخت است و قرار است چند سال آینده عرضه شود. این فرد در گزارش خود گفته است که چنین چیزی اصلا واقعیت ندارد. البته او گفته است که دنباله این بازی بالاخره ساخته خواهد شد اما به زودی چنین چیزی اتفاق نمی افتد. به هرحال مشخص است که توسعه این بازی فعلا شروع نشده است و باید منتظر خبرهای بیشتری ماند.

بازی Elden Ring در حال توسعه برای کنسول های Xbox One، PS4 و PC است.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.