یحیی رحیمی

بازی Baldur’s Gate 3 قابل اجرا روی PS4 و Xbox One نیست

یحیی رحیمی 10 اسفند 1398 بدون دیدگاه
998 بازدید

دیروز جزئیات زیادی از بازی Baldur’s Gate 3 مشخص شد و فهمیدیم که با گیم پلی فوق العاده گسترده ای روبه رو هستیم. همان طور که می دانید این بازی تنها برای پلتفرم های PC و Stadia عرضه می شود و شاید برایتان سوال باشد که چرا شاهد این بازی روی کنسول های فعلی نیستیم؟

عرضه بازی The Witcher 3 را روی کنسول Switch به یاد دارید؟ چطور ممکن بود که این بازی نقش آفرینی گسترده و بزرگ را روی این کنسول دستی و کوچک دریافت کنیم؟ توسعه دهندگان کیفیت بازی را کاهش داده اند و همچنین صورت و دنیای بازی کاملا تغییر یافته بود و البته بازی به ندرت 30 فریم را ارایه می کرد.

کارگردان بازی Baldur’s Gate 3 با اشاره به این امر گفته است که عرضه بازی جدیدشان روی کنسول های PS4 و Xbox One امکان پذیر نیست مگر اینکه کیفیت بازی کاهش یابد. David Walgrave در این مورد گفته است:

من فکر نمی کنم که کنسول های نسل فعلی بتوانند این بازی را اجرا کنند. پیشرفت های تکنیکی زیادی در بازی وجود دارد و آپدیت های زیادی روی موتور انجام داده ایم من فکر نمی کنم که قابلیت اجرای درست بازی را داشته باشند. ممکن است بازی اجرا شود اما باید کیفیت بافت ها را پایین بیاوریم و آن وقت دیگر بازی جذاب به نظر نخواهد رسید.

او در ادامه گفته است که هنوز کار زیادی تا عرضه بازی مانده است و اضافه کردن مبارزات نوبتی به این بازی نیز کار خواهد برد. این پیشرفت ها به دلیل به کار بردن توسعه دهندگان جدید و با تجربه ای بوده است که در زمینه سینمایی کارشان فوق العاده بوده است. این بازی وارد بخش دسترسی اولیه استیم خواهد شد و تا زمان عرضه آپدیت های مختلفی را دنبال خواهد کرد.

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.