بازی Baldur's Gate 3
یحیی رحیمی

توسعه بازی Baldur’s Gate 3 یک سال دیگر زمان نیاز دارد

یحیی رحیمی 27 بهمن 1400 بدون دیدگاه
170 بازدید

بازی Baldur’s Gate 3 از اکتبر سال 2020 به‌صورت محدود با دسترسی ویژه در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است. در حالی که بازی‌کنان منتشر انتشار رسمی بازی بودند؛ استودیو Larian اعلام کرد که شماره سوم مجموعه Baldur’s Gate به این زودی منتشر نمی‌شود و هنوز یک سال دیگر توسعه نیاز دارد.

به گزارش پارسی گیم، سون وینکی (Swen Vincke) کارگردان بازی در گفتگو با Fanbyte، توضیحاتی در مورد زمان انتشار Baldur’s Gate 3 منتشر کرد. وی در این مورد گفت: «ما در مراحل نهایی توسعه هستیم؛ اما هنوز چند آپدیت باید منتشر کنیم. فکر می‌کنم حدود یک سالی از توسعه مانده باشد. پس در طی ماه‌های آینده به مرحله 1.0 نمی‌رسیم؛ اما در حال خالی کردن چارت وظایف هستیم و تعداد آیتم‌های چارت هم در حال کاهش است».

زمان انتشار بازی Baldur's Gate 3

توسعه Baldur’s Gate 3‌ در مراحل پایانی

استودیو لاریان با اعلام نیاز به یک سال توسعه دیگر، پچ شماره هفت بازی Baldur’s Gate 3 را منتشر کرد. این آپدیت عظیم، کلاس بربرها را به این بازی نقش آفرینی می‌افزاید و محتوای بازی را کامل‌تر می‌کند. گفتنی است بازی بالدور گیت 3 به‌صورت آزمایشی منتشر شده است و می‌توان بازی را امتحان کرد و به توسعه‌دهندگان در فرایند تولید کمک کرد. آپدیت جدید، تعداد نژادها و قومیت‌های بازی را به عدد 9 می‌رساند.

استودیو همچنین اطلاعاتی در مورد روابط عاطفی شخصیت‌ها منتشر کرده است. این بخش از بازی که اهمیت زیادی برای مخاطبان دارد؛ هنگام انتشار نسخه نهایی در دسترس قرار می‌گیرد و فعلاً توسعه آن جریان دارد. کارگردان در این مورد گفت: «ما هنوز کار زیادی برای اتمام این بخش داریم و این بخشی است که صحنه‌های عاطفی افزوده می‌شود. تعداد زیادی از این صحنه‌ها را باید بسازیم و فعلاً در حال تست و آزمایش هستیم؛ البته کارهای زیادی انجام داده‌ایم و باید تغییراتی اعمال کنیم. باید بگویم که بیشتر آن‌ها در نسخه 1.0 حاضر خواهند بود».

بازی Baldur’s Gate 3 از جمله عناوین مورد انتشار کامپیوتر است که بر اساس بازی رومیزی سیاه‌چال‌ها و اژدهایان ساخته شده است. بازی دارای بخش تک نفره و همچنین المان‌های چندنفره است و بازیکنان می‌توانند شخصیت موردعلاقه خود را بسازند و سپس با دوستانشان در دنیایی پیوسته به انجام فعالیت‌های مختلف بپردازند. سیستم مبارزه بازی نوبتی است و مشابه عناوین قبلی استودیو مانند Divinity Original Sin طراحی شده است. با توجه به صحبت‌های کارگردان، زمان انتشار Baldur’s Gate 3 سال آینده میلادی خواهد بود. نظر شما چیست؟

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.