دانلود بازی One Dreamer برای PC
دانلود بازی One Dreamer برای PC پارسی گیم

دانلود بازی One Dreamer برای PC

پارسی گیم 2 مهر 1401 بدون دیدگاه
1,889 بازدید

دانلود بازی One Dreamer برای کامپیوتر

ایده‌های خلاقانه، چیزهایی هستند که صنعت گیم را تبدیل به پویاترین و جذاب‌ترین صنعت سرگرمی در دنیا کرده‌اند. بازی‌سازان مستقل موفق شده‌اند تا با ایده‌هایشان، مرزهای هنر را جابه‌جا کنند. یکی از عناوین مستقل جذابی که اخیراً موفق به سروصدا شده، One Dreamer از استودیوی F2House نام دارد. این بازی حول محور دو بازی ساز مستقل می‌گذرد که به مشکلات زیادی در تولید بازی خود برخورده‌اند. ایده ساخت یک بازی درباره ساخت یک بازی قطعاً می‌تواند نظر هر گیمر کنجکاوی را جلب کند.

One Dreamer یک بازی پازل و ماجراجویی بوده که در آن، شما باید پازل‌ها را با نوشتن کدهای برنامه‌نویسی حل کنید. دو شخصیت اصلی داستان در نوشتن و طراحی بازی خود دچار مشکلاتی شده‌اند که جلوی تکمیل آن را می‌گیرد و شما باید به کمکشان بشتابید. کدنویسی در این بازی به شدت آسان و قابل فهم بوده و هر کسی، حتی بدون داشتن دانش برنامه‌نویسی، می‌تواند به حل پازل‌ها بپردازد. شما متغیرها را برای تنظیم موقعیت اشیا عوض می‌کنید تا خطاهای برنامه‌نویسی حل شده و به مرحله بعد بروید.

بازی One Dreamer برای کسانی که تجربه بازی سازی دارند و یا می‌خواهند وارد این دنیا شوند، قطعاً عنوان باارزشی است. شخصیت‌های اصلی بازی، افرادی قابل درک و پر از مشکلات هستند که توانایی تکمیل بازی خود را ندارد. این موضوع باعث افسردگی آن‌ها و نمایش اتفاقات دردناکی است. در کنار این موضوع، گرافیک زیبای پیکسلی بازی نیز نشان می‌دهد که با یک اثر مستقل واقعی طرف هستیم. تجربه One Dreamer به تمام کسانی که به بازی و بازی‌سازی علاقه دارند، توصیه می‌شود.

بازی One Dreamer عنوانی در سبک ماجراجویی و پازل است. شما باید به دو برنامه‌نویس و بازی‌ساز با انجام پازل‌های کدنویسی کمک کنید تا پروژه خود را تکمیل کنند. این بازی نمایانگر زاویه واقعی از مشکلاتی است که بازی سازان با آن‌ها دست و پنجه نرم می‌کنند و تجربه آن می‌تواند شما را نیز به این دنیا علاقه‌مند کند.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Monument Valley 2 Panoramic Edition و GRIS را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی One Dreamer برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7
Processor: 2.0 GHz+, 64-bit
Memory: 1 GB RAM
Graphics: Direct X 11+/OpenGL 3.3+, OpenCL 1.0+
Storage: 2 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Help Frank, a burnt out indie game developer, rediscover his love for video games while struggling to release his debut title. Reprogram objects, fix bugs and solve coding puzzles as you journey through the story of One Dreamer.
A narrative-driven, emotional story about the gruelling development process behind making an indie game.
Realistic, but easy to understand pseudocode puzzles based on C#. Edit over 350 snippets of code from Frank’s toaster to playable mini-games.
Meet an extensive cast of charming characters, complete with full English voice acting.
Explore a wide range of atmospheric, pixel by pixel drawn environments.
A beautiful original soundtrack composed over a period of 7 years.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.