PlatinumGames-Project-G.G.
یحیی رحیمی

استودیو PlatinumGames بازی جدید Project G.G ساخته هیدکی کامیا را معرفی کرد

یحیی رحیمی 8 اسفند 1398 بدون دیدگاه
371 بازدید

استودیو PlatinumGames در جدیدترین نسخه از مجله ژاپنی فامیتسو یک پروژه جدید را به نام Project G.G معرفی کرده است که قرار است توسط هیدکی کامیا کارگردانی شود. این بازی آخرین قسمت از سه گانه Hero خواهد بود که با بازی Viewtiful شروع شد و با The Wonderful 101 ادامه یافت.

معرفی این بازی در مصاحبه انجام شده با هیدکی کامیا و آتسوشی اینابا انجام شده است. کامیا کارگردان این پروژه است و این اولین بازی است که توسط خود استودیو منتشر خواهد شد و ناشر دیگری ندارد. این بازی جدید تمامی تجربه های نسخه های قبلی را در خود جا داده است و حالا قرار است هیرویی مانند Ultraman را شاهد باشیم.

آتسوشی اینابا گفته است که ژانر بازی Project G.G اکشن مانند است و باید حدس بزنید که دو دنیای بازی به چه صورت خواهند بود اما بازی به طور کل به ژانر اکشن خلاصه نمی شود و حتی انتظارات طرفداران را بیخیال شده است و البته قرار است در مسیر بهتری قرار بگیرد و همه را تعجب زده کند. همین چالشی است که استودیو هیچ گاه تا به حال انجام نداده است.

گفتنی است بازی جدید روی تمامی پلتفرم های موجود عرضه خواهد شد و برای همین کار تولید آن طول خواهد کشید. بر اساس صحبت های کارگردان بازی، تازه مراحل اولیه تولد طی می شود و در حال حاضر 15 نفر در حال کار روی Project G.G هستند. PlatinumGames به همین دلیل مایل به بازگشایی یک استودیو جدید در توکیو با 100 کارمند جدید است و این کار به زودی انجام خواهد شد.

در مصاحبه بیان شده است که کمپانی هایی مانند Tencent به دنبال خرید استودیو بوده اند و حتی در استودیو نیز سرمایه گذاری کرده اند و مایکروسافت نیز به دنبال این کار بود اما این به معنی آن نیست که استقلال استودیو زیر سوال رفته است و تمام پروژه ها توسط خود توسعه دهندگان ارایه می شود.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.