ساخت بازی Scalebound
محمد صادق شجاعی

استودیو PlatinumGames به صورت جدی قصد ساخت بازی Scalebound را دارد

محمد صادق شجاعی 28 بهمن 1400 بدون دیدگاه
172 بازدید

طبق جدید‌ترین اخبار بازی، هیدکی کامیا از استودیو PlatinumGames اعلام کرده است که این استودیو نسبت به ادامه ساخت بازی Scalebound کاملا جدی بوده و قصد انجام آن را دارد.

از زمان معرفی رسمی بازی اسکیل باند، در حدود هشت سال می‌گذرد. این محصول استودیو پلاتینیوم گیمز قرار بود اکشن سری Devil May Cry را با اژدها ترکیب کند. نمایش‌های این اثر نوید‌بخش یک تجربه عالی برای طرفداران سبک Hack & Slash بودند. متاسفانه با تصمیم شرکت Microsoft، روند ساخت بازی Scalebound در سال 2017 متوقف شد. به همین واسطه دارندگان کنسول‌های ایکس باکس از تجربه یکی از آثار شاخص این پلتفرم محروم شدند. طی پنج سال اخیر هیچ خبری از بازی اسکیل باند منتشر نشده است. با این حال استودیو PlatinumGames مایل است که تولید آن را از سر بگیرد.

آتسوشی اینابا، مدیرعامل استودیو پلاتینیوم گیمز که به تازگی به این سمت منصوب شده، به همراه هیدکی کامیا، کارگردان بازی‌های Bayonetta، Vanquish و Scalebound، اخیرا بارها در مورد تمایل به ساخت بازی اسکیل باند و احیای این اثر لغو شده صحبت کرده‌اند. این در صورتی است که شرکت مایکروسافت نیز مایل به انجام این امر باشد. رسانه VGC مصاحبه‌ای با هیدکی کامیا ترتیب داده که در قالب آن به جدی بودن او و استودیو PlatinumGames برای ساخت و انتشار بازی Scalebound اشاره شده است. دلیل این خواسته او تنها این نیست که به عنوان سازنده و کارگردان به اتمام پروژه خود تمایل دارد. بلکه حجم بالای بازیکنانی که به تجربه بازی اسکیل باند علاقه دارند، مهم‌ترین انگیزه پلاتینیوم گیمز برای احیای بازی اسکیل باند است.

هیدکی کامیا در این باره گفته است: «به نظر من شرایط کنونی خیلی عجیب است. صادقانه بگویم، از زمان متوقف شدن پروژه در مصاحبه‌های زیادی حضور داشته‌ام. هر دفعه گفته‌ام که دوست دارم روند ساخت بازی Scalebound را ادامه بدهم. قبلا در تولید این پروژه دستاورد‌هایی داشته‌ایم و به عنوان خالق آن، علاقه دارم که بازی اسکیل باند را به پایان برسانم. بارها با طرفدارانی بر‌خورد کرده‌ام که حقیقتا به تجربه این بازی علاقه دارند. عدم ارائه بازی به آن‌ها اصلا خوب نیست و وقتی نظراتشان را می‌شنوم، می‌خواهم که بازی را به آن‌ها تقدیم کنم».

ساخت بازی Scalebound

پروتاگونیست بازی Scalebound یاد‌آور دانته از سری DMC است

هیدکی کامیا در مصاحبه خود با رسانه VGC می‌گوید: «ادامه ساخت بازی Scalebound هدفی است که بارها از آن گفته‌ام و در طی سال‌های اخیر به آن اشاره کرده‌ام. در مصاحبه‌های قبلی این را گفته بودم و واکنشی به آن نشان داده نشد. اما اکنون افراد بسیاری به گفته‌های من توجه نشان داده‌اند و از این بابت بسیار خوشحال هستم. مطمئن باشید که شوخی نمی‌کنم و در قبال احیای بازی اسکیل باند کاملا جدی هستم».

در بخشی از مصاحبه با هیدکی کامیا، رسانه VGC پرسش مهمی را مطرح کرد. در این بخش از کارگردان بازی Scalebound در مورد مذاکرات بین استودیو پلاتینیوم گیمز و شرکت مایکروسافت سوال شد. هیدکی کامیا در پاسخ گفته که قادر به تایید یا رد این امر نیست. وی در این باره اذعان کرده است: «من نمی‌توانم چیزی را تایید یا رد کنم، اما ممکن است که با مایکروسافت مذاکره کنیم. در عین حال ممکن است با نینتندو، سونی، کپکام، کونامی یا هر شرکت دیگر نیز مذاکره کنیم».

در صورتی که استودیو PlatinumGames حقیقتا برای احیای بازی اسکیل باند تلاش کند و شرکت مایکروسافت تصمیم به سرمایه‌گذاری روی این پروژه کند، احتمال از سر گیری روند ساخت این اثر و در نهایت انتشار آن وجود دارد. در حال حاضر اما و اگر‌های زیادی وجود دارد و هیچ تغییری در وضعیت بازی Scalebound رخ نداده است.

نظر شما در مورد احتمال ادامه روند ساخت بازی Scalebound از سوی استودیو پلاتینیوم گیمز چیست؟ آیا از این اتفاق استقبال می‌کنید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.