یحیی رحیمی

آپدیت فوریه 2020 کنسول Xbox One منتشر شد: ظاهر جدید Home و خیلی بیشتر

یحیی رحیمی 7 اسفند 1398 8 دیدگاه
5,446 بازدید

حالا که وارد سال جدید میلادی شده ایم، تیم Xbox به شدت در حال کار روی ویژگی های جدید برای کنسول Xbox One است و این کار نیز از طریق برنامه Xbox Insider انجام گرفته است. مدتی پیش از انتشار آپدیت اولیه برای کاربران اینسایدر گفتیم و حالا کاربران این کنسول می توانند آپدیت جدید را با تغییرات فوق العاده دریافت کنند.

بزرگ ترین تغییر در مورد صفحه Home این کنسول است که حالا کار کردن با آن آسان تر شده است. با این صفحه جدید بخش های بالایی حذف شده است و گزینه های بیشتری برای بخش های مختلف مانند Xbox Game Pass، Mixer و Microsoft Store کنار گذاشته شده است. جدا از آن می توانید خودتان نیز مکان این بخش ها را روی صفحه تعیین کنید.

با این آپدیت راه های بیشتری برای مرتب کردن بازی هایتان دارید و حتی میتوانید لیبل هایی مانند دمو یا نسخه آزمایشی روی بازی ها بچسبانید و اینطور راحت تر پیدایشان کنید. در چت های خود می توانید از گیف ها و تصاویر متحرک استفاده کنید و پیام های برنامه موبایل Xbox که روی گوشی اندروید یا iOS شما نصب شده است نیز در کنسول Xbox One شما اضافه شده است.

Xbox-One-Simple-Home-UI

همچنین کنترل بیشتری به کاربران Xbox Game Pass برای تجربه بازی های مورد علاقه خودشان داده شده است و برای نمونه اگر یک بازی چندین نسخه را داخل خود داشت، می توانید تنها یکی را به دلخواه خود نصب کنید ولازم نیست که همگی را یک جا دانلود کنید.

حالا می توانید تعیین کنید که اعلانات شما در چه جایی نشان داده شوند. برای این کار کافی است به تنظیمات بروید و در بخش Preferences و آنگاه Notification جای اعلانات را روی صفحه تعیین کنید. با این کار راحت تر به انجام بازی های خود بپردازید.

xbox one Games-collection

اگر از کاربران Mixer هستید، باید بگوییم که قابلیت شخصی سازی بیشتری به شما داده شده است. حالت Classic Chat اضافه شده و در این حالت پیام های شما در کنار بخش استریم نشان داده می شود و البته می توانید این تنظیمات را به درخواست خود تغییر دهید.

آزادکردن فضای روی هارد کنسول نیز راحت تر از همیشه شده است و کافی است از پیشنهادهای خود Xbox برای حذف و جابه جایی بازی ها استفاده کنید. مانند همیشه باگ های مختلفی برطرف شده اند و می توانید همین الان آپدیت را دریافت کنید.

منبع: XBOX

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 8 دیدگاه
  • Avatar

    Ramtin

    مهمان

    سلام یه سوال داشتم. بعد از آپدیت کنسول آیا بازی ها کند میشن و لگ میزنن؟ چون جایی شنیدم که ممکن هست که بازی ها بعد از اپدیت لگ بزنن ممنون

    پاسخ دهید
  • Avatar

    آریا

    مهمان

    سلام به دوستان .کسانی که اپدیت کردن یعنی به اینترنت وصل هستن و یا شاید انلاین بازی میکنن . آیا اکانت های شما هوم است و اکانت های هوم که ولی مایکروسافت گفته بود بن میشه، بن نمیشوند ؟
    و اینکه آیا شما برای بازی به گیم پس لازم داریم ؟
    و اینکه من یک اکانت دارم همیشه افلاین بازی کردم
    به نظر شما اکانت من ظرفیت هوم است یا ظرفیت آفلاین ؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    علیرضا

    مهمان

    بعد آپدیت بازی های آماده دانلود من که با اکانت خریده بودم کلا پریده … علت چیه؟؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    محمد

    مهمان

    سلام خواهشا جواب بدید
    بنده اپ دیت کردم قبلا کلی بازی بروز رایگان داشتم قسمت full library الان دیگ نیست پریدن

    پاسخ دهید
  • Avatar

    amir ali 097

    مهمان

    ببخشید من یک سوال داشتم من اگه تو ایکس باکس وان اپدیت کنم بازی هایی که قبلا داشتم حذف می شه

    پاسخ دهید
  • Avatar

    Amir

    مهمان

    سلام خدمت شما یه سوال داشتم من این آپدیت رو نصب کردم بعدش قبلا موقع روشن کردن کنسول اول یه صفحه ی سبز رنگ که وسط لوگوی xbox one بود میومد بعداز چند ثانیه میرفت تو Home ولی الان کنسول رو که روشن میکنی یه راست میره تو صفحه ی Home میخواستم ببینم این تغییر طبیعیه یعنی واسه خود آپدیت هست ممنون از سایت خوبتون

    پاسخ دهید
    • Avatar

      RED LIDE در پاسخ به Amir

      مهمان

      بله طبیعیه

    • Avatar

      موسوی در پاسخ به Amir

      مهمان

      من هم ایکس باکس وان اس دارم،چون آفلاین بازی میکنم ،فایل آپدیت دستگاه رو از سایت مایکروسافت گرفتم و طبق دستورالعمل مایکروسافت ایکس باکس رو آپدیت کردم،مشکلی در هنگام آپدیت و بعد از آپدیت برای دستگاه پیش نیومد و همینطور که شما گفتید بعد از روشن کردن کنسول تقریباً ۴۵ ثانیه صفحه تلویزیون سیاه و بدون لوگوی ایکس باکس هست و مستقیم به هوم پیج میره