Vikings Wolves of Midgard
علی رحمانیان

بازی های مجانی ماه آوریل 2021 سرویس Xbox Live Gold اعلام شد

علی رحمانیان 11 فروردین 1400 بدون دیدگاه
335 بازدید

همان‌طور که می‌دانید، مایکروسافت در ابتدای هرماه بازی‌های رایگان خود را برای کاربران Xbox Live Gold مشخص می‌کند. حال که به شروع ماه آوریل نزدیک می‌شویم، لیست بازی‌های ایکس باکس لایو گلد این ماه هم منتشرشده است و کاربران این سرویس قادر خواهند بود که بازی‌های Vikings: Wolves of Midgard، Truck Racing Championship، Dark Void و Hard Corps: Uprising را به‌رایگان تجربه کنند.

Vikings: Wolves of Midgard یک بازی اکشن و جهان باز است که داستان آن در دنیای افسانه‌ای Midgard به وقوع می‌پیوندد و شما باید به مبارزه با موجودات مختلف رگنوراک بپردازید، این بازی شباهت زیادی به Diablo دارد و در آن می‌توانید شخصیت اصلی خود را هر طوری که بخواهید شخصی‌سازی کنید. علاقه‌مندان می‌توانند این بازی را از شروع ماه آوریل تا پایان آن (12 فروردین تا 10 اردیبهشت) به فهرست بازی‌های خود اضافه کنند.

Xbox Live Gold April 2021

بازی رایگان بعدی Truck Racing Championship نام دارد که همان‌گونه که از نامش هم پیداست، یک اثر ریسینگ با ماشین‌های سنگین است که در سال 2019 منتشر شد، این بازی از تاریخ 27 فروردین‌ماه در سرویس ایکس باکس لایو گلد موجود می‌شود. در انتها بازی Dark Void را داریم که محوریت داستان آن مبارزه با موجودات فضایی است و بازی اکشن Hard Corps: Uprising که در دنیای Contra جریان دارد، هردوی این بازی‌ها از 27 فروردین‌ماه تا 11 اردیبهشت برای بازیکنان Xbox 360 در دسترس قرار می‌گیرند.

در ضمن دارندگان کنسول‌های Xbox One و Xbox Series X/S هم به لطف قابلیت Backwards Compatibility می‌توانند بازی‌های ایکس باکس 360 را تجربه کنند. اگر از کاربران سرویس ایکس باکس لایو گلد هستید و به هرکدام از بازی‌های گفته‌شده علاقه دارید، الآن فرصت خوبی است که آن‌ها را به لیست بازی‌های خود اضافه کنید و برای همیشه به‌صورت رایگان تجربه کنید.

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.