یحیی رحیمی

بازی های مجانی ماه فوریه سرویس Xbox Live Gold معرفی شدند

یحیی رحیمی 9 بهمن 1398 بدون دیدگاه
423 بازدید

اولین ماه سال 2020 نیز به سرعت تمام شد و حالا ماه فوریه پیش روی ما قرار گرفته است. این به معنی آن است که سرویس های عضویت ماهانه نیز باید دست به کار شوند و بازی های جدید خود را برای ماه پیش رو معرفی کنند. امروز مایکروسافت لیست بازی های مجانی سرویس Xbox Live Gold را معرفی کرده است و می توانید نگاهی به بازی های رایگان ماه فوریه این سرویس محبوب بیندازید.

کاربران کنسول Xbox One این ماه قادر به دریافت بازی کارآگاهی و جذاب Call of Cthulhu خواهند بود. Call of Cthulhu یک بازی ترسناک نقش‌آفرینی است که Cyanide آن را توسعه و Focus Home Interactive آن را روانه‌ی بازار کرده است. این بازی در یک جهان نیمه آزاد جریان دارد و المان‌های ترسناک متفاوتی را در بازی قرار داده است. این بازی در محیط‌های متنوعی جریان پیدا می‌کند اما بخش قابل توجهی از آن، در عمارتی بزرگ جریان دارد. می توانید از روز 15 فوریه به دانلود بازی بپردازید.

دیگر بازی رایگان ماه Xbox One نیز TT Isle of Man نام دارد که در واقع یک بازی موتورسواری جذاب است. بازی TT Isle of Man نیز همانند سری مسابقات آن به نام TT طراحی شده، با این تفاوت که بازی به 6 بخش تقسیم شده و شما باید در هر 6 بخش بازی به پیروزی برسید تا برنده ی پایانی بازی باشید، گیم پلی بازی بسیار واقع گرایانه طراحی شده و ما در بازی شاهد حضور موتورهای بسیار متنوعی از کلاس های مختلف هستیم.

کاربران Xbox 360 نیز فراموش نشده اند و می توانید بازی های Fable Heroes را به رایگان دریافت کنید. همچنین اولین نسخه از عنوان Star Wars Battlefront نیز در اختیار طرفداران قرار گرفته است که از روز 16 فوریه در دسترس دانلود خواهد بود. این دو بازی را نیز می توانید روی Xbox One بازی کنید.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.