The-Last-of-Us-Part-II
یحیی رحیمی

واکنش موسسه برگزاری PAX EAST به انصراف سونی؛ انصراف سونی و Oculus از GDC 2020

یحیی رحیمی 2 اسفند 1398 بدون دیدگاه
290 بازدید

سونی از حضور در نمایشگاه PAX East 2020 انصراف داده است و این در حالی بود که هفته پیش از شرکت در این رویداد و به نمایش گذاشتن دمو بازی The Last of Us Part 2 گفته است. به هر حال ویروس کرونا دلیل این انصراف اعلام شده است و حالا موسسه برگزاری این رویداد به نام Penny Arcade نسبت به این تصمیم واکنش نشان داده است.

Penny Arcade از تصمیم سونی ناراحت شده است اما تقصیر را روی دوش آن‌ها نگذاشته است و برای سونی نیز آرزوی موفقیت کرده است. این موسسه تاکید کرده است که با وجود استودیوها و ناشران دیگر، شاهد یک رویداد سرگرم کننده خواهیم بود و افراد مشتاق به شرکت نباید به هیچ وجه سرد شوند. اعلامیه منتشر شده به شرح زیر است:

ابتدا باید نگرانی خود را نسبت به افرادی که به ویروس COVID-19 دچار شده اند نشان دهیم و قلب تمام جامعه گیمینگ همراه تمام افراد و خانواده هایی است که تحت این ویروس قرار گرفته اند. PAX East 2020 مانند برنامه قبلی خود به کارش ادامه خواهد داد و پروتکل های امنیتی را برای جلوگیری از شیوع این ویروس اعمال خواهیم کرد و دستورالعمل هایی در این مورد ارسال کرده ایم. ما واقعا از انصراف سونی ناراحت هستیم و امیدواریم بار دیگر سونی را در رویدادهای آینده ببینیم. ما تلاش می کنیم تا PAX East 2020 یک رویداد موفق و لذت بخش برای تمام شرکت کنندگان باشد.

ویروس کرونا به یک اپیدمی جهانی تبدیل شده است و به نظر راه چاره ای نیز وجود ندارد و حتی شایعاتی وجود دارد که این ویروس عرضه نسل بعدی کنسول ها را به تاخیر بیندازد. سونی و Oculus به این منظور از شرکت در رویداد GDC 2020 نیز انصراف داده اند. هر چند که فیس بوک گفته است از طریق آنلاین و ارتباط تصویری شرکت خواهد کرد اما سونی چیزی در مورد گزینه های دیگری برای شرکت در این مراسم نگفته است.

گفتنی است این دومین رویدادی است که سونی از حضور در آن انصراف می دهد. نظر شما چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.