KHDR-logo
یحیی رحیمی

جزئیاتی از بازی موبایلی Kingdom Hearts Dark Road منتشر شد؛ تصاویر جدید را ببینید

یحیی رحیمی 1 اسفند 1398 بدون دیدگاه
488 بازدید

بازی Kingdom Hearts Dark Road چند هفته پیش به صورت رسمی معرفی شد و قرار بود که اواسط فوریه اطلاعات جدیدی از این بازی منتشر شود. حالا این زمان فرا رسیده است و کمپانی Square Enix اولین اطلاعات و اسکرین شات ها را از این بازی موبایلی جدید منتشر کرده است.

در ابتدا باید بگوییم که این بازی از پروژه های دیگر استودیو جداست و برای تجربه آن لازم به داشتن برنامه Kingdom Hearts Union X نیست و جدا از آن نیز می توان بازی را دریافت کرد. این نکته مهمی است زیرا که در زمان معرفی بازی باعث نگرانی بسیاری از طرفداران شده بود و کسی مایل به برگشت به برنامه قدیمی Union X نبود. متصل کردن بازی به این حساب یک سری مزیت های دیگر خواهد داشت و برای نمونه جوایز بیشتری دریافت خواهید کرد یا اینکه یک سری مدال و آلبوم به بازیکن اهدا خواهد شد.

در مورد محتوای بازی بگوییم که Kingdom Hearts Dark Road روی شخصیت Young Xehanort تمرکز کرده است و او به عنوان شخصیت اصلی بازی معرفی شده است. اسکرین شات هایی که منتشر شده اند او و دیگر دوستانش را در حال نبرد نشان می دهند. رابطه بین این شخصیت ها در داستان بازی Kingdom Hearts III چندان تاثیرگذار نبود و به هرحال داستان بازی جدید بر اساس آن‌ها ساخته شده است.

KHDR-Screen-1

این بازی اولین بار توسط سازنده سری بازی Kingdom Hearts رونمایی شد و او از سپردن ساخت بازی به تیم Union X خبر داد. بعد از آن بود که این تیم یک پوستر از شخصیت Xehanort منتشر کرد و بالاخره فهمیدیم که شخصیت اصلی این بازی چه کسی است.

فعلا هیچ گونه تاریخ مشخصی برای عرضه بازی Kingdom Hearts Dark Road منتشر نشده است و گفته شده است که این بازی در بهار امسال برای سیستم عامل های اندروید، iOS و Amazon عرضه خواهد شد. نظر شما چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.