GranTurismoSport
یحیی رحیمی

توسعه دهندگان Gran Turismo به دنبال رسیدن به فریم ریت 120 و حتی 240 فریم بر ثانیه هستند

یحیی رحیمی 29 بهمن 1398 بدون دیدگاه
402 بازدید

با آوردن اسم کنسول های نسل بعدی، اولین توجه به سمت بهبود تصویر و جلوه های بصری و افزایش جزئیات می رود و افزایش کیفیت بصری بازی اتفاقی فوق العاده است. حالا در نقطه ای قرار گرفته ایم که بیشتر توسعه دهندگان تصمیم به تمرکز روی عملکرد بازی و افزایش فریم ریت و کیفیت گرفته اند. این نکته در ژانر مسابقه ای و بازی های مبارزه ای بیشتر از همه نمود کرده است و بزرگ ترین فرانچایزهای موجود به دنبال تغییر هستند. در این میان Gran Turismo نیز به دنبال تغییر و افتادن روی این موج عظیم است.

مدیر عامل استودیو Polyphoy Digital و تولید کننده بازی Gran Turismo به نام کازونوری یامائوچی اخیرا در مورد آینده این سری بازی جذاب و برنامه های آینده استودیو صحبت کرده است. او از دیدگاهی فنی در مورد این فرانچایز صحبت کرده است. او گفته است که رزولوشن فوق العاده اهمیت دارد اما رزولوشن 4K برای این بازی کافی است و تمرکز تیم توسعه باید روی افزایش فریم ریت بازی حتی تا 240 فریم بر ثانیه تغییر پیدا کند:

به جای یک رزولوشن عجیب که شما در مورد آن صحبت می کنید، من بیشتر به پیشرفت های انجام گرفته در زمینه فریم ریت علاقه مند هستم. در مورد فریم ریت باید به جای بسنده کردن به 60 fps به سمت بالاتر و 120 و حتی 240 فریم بر ثانیه پیش رویم. فکر می کنم که این دقیقا چیزی است که می خواهیم در مورد تجربه بازی تغییر دهیم.

یامائوچی همچنین از افزایش قدرت کنسول ها در چند سال اخیر گرفته است و اینکه انتقال از نسل فعلی به نسل بعدی چندان قابل توجه نیست و چیزی مشابه تغییر از PS1 به PS2 را شاهد نیستیم. به باور او پیشرفت هایی این چنین دیگر قابل دستیبابی نیستند. نظر شما در این مورد چیست؟ آیا چنین چیزی عاقلانه است؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.