Death Stranding
یحیی رحیمی

هیدئو کوجیما خبر از وارد شدن روند توسعه Death Stranding به مرحله ای مهم داد

یحیی رحیمی 6 فروردین 1398 1 دیدگاه
694 بازدید

Death Stranding از آن دسته بازی هایی است که به ندرت چیزی در مورد آن می شنویم و حتی هنوز نمی دانیم که با چه چیزی روبه رو هستیم! کوجیما نیز همه چیز را در خفا نگه داشته است و حتی دستورالعمل هایی برای بازیگران حاضر در این بازی تدارک دیده است و نمی خواهد که هیچ اطلاعاتی به بیرون درز کند. حالا به نظر می رسد که این بازی وارد یک فاز جدید از تولید شده است و همه چیز جدی تر از قبل است.

دیروز بود که هیدئو کوجیما از حساب تویییتر خود برای اعلام خبر مهمی در مورد Death Stranding استفاده کرد و باید بگوییم که این توییت کاملا به زبان ژاپنی است و البته انگلیسی حرف زدن خود کوجیما هم آنچنان تعریفی ندارد! به نظر می رسد که بازی وارد فاز جدیدی شده است و توییت او نشان از رسیدن به زمانی کلیدی در روند توسعه بازی داد.

می توانید در زیر این توییت را مشاهده کنید و البته یک تصویر جالب نیز همراه این توییت است و می تواند برای لحظه ای لبخند روی لبانتان بیاورد. بعد از توییت کوجیما، مدیر بخش کاربران استدیو نیز دست به کیبورد برد و در شبکه اجتماعی توییتر از صحبت های کویجما گفت. او گفته است که Death Stranding در مراحله باگ زدایی نیست اما در حال جمع آوری تمام المان ساخته شده توسط ابزارهای بازی سازی هستیم.

Kojima Tweetاو گفته است که کوجیما هر روز در حال بازی کردن است و هر بار چیزی را اصلاح می کند و در همان زمان ایده های جدید را نیز وارد می کند و این زمان کلیدی برای توسعه بازی است. چند وقت پیش بود که کوجیما از روند توسعه بازی گفته بود و باور داشت که این بازی کمی از برنامه ریزی عقب است و البته وارد هیچ گونه جزئیاتی نیز نشد و نمی خواهد حتی یک ذره از بازی را نیز بفهمیم.

در حال حاضر شاهد هیچ گونه تاریخ انتشاری برای بازی نیستیم و با وجود اینکه سونی امسال در E3 حضور ندارد، شانس فهمیدن در مورد این بازی کمتر نیز شده است و وقتی زمانش برسد در مورد آن بیشتر خواهیم فهمید.

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    mohammad

    مهمان

    به شدت منتظر این باری هستم و البته هایپ ام بیشتر برای سایپر بانک 2077 هست تا این، ولی اینکه هیچ تریلری کوجیما از بازی نمیده اصلا خوشم نمیاد

    پاسخ دهید