Rainbow six siege clash
یحیی رحیمی

Clash کاندید تغییر و بازبینی؛ بدترین هیرو Rainbow Six Siege سلاح جدیدی دریافت می کند

یحیی رحیمی 28 بهمن 1398 بدون دیدگاه
388 بازدید

یوبی‌سافت تصمیم گرفته است در سالهای باقی مانده از عمر بازی Rainbow Six Siege به بازبینی و اصلاح اپراتورهای آن بپردازد. کارگردان بازی اخیرا در مسابقات Six Invitational 2020 از تغییراتی در قدرت دو هیرو صحبت کرده است و به نظر شخصیت Clash از ابتدا بازبینی و اصلاح خواهد شد.

Leroy Athanassoff در مورد شخصیت Clash گفته است که او مشکلات زیادی دارد و کاندید بازبینی و اصلاح توسط تیم توسعه بازی است زیرا که شیلد مورد استفاده او مشکلاتی را ایجاد کرده است. به نوعی این شیلد فرایند بازی را خسته کننده کرده است و مبارزه در مقابل Clash به فرایندی بیهوده و بسیار سخت تبدیل شده است و حتی بعضی بازیکنان دیوار کندن را به مبارزه در مقابل او ترجیح می دهند.

شخصیت Clash در سال 2018 رونمایی شد و توانایی او بیشتر پیرامون دفاع است تا تیراندازی. اگر او بخواهد وارد حالت تیراندازی شود، باید شیلد خود را کنار بزند و جای مناسبی برای قایم شدن پیدا کند. این در حالی است که بازیکنان روش دیگری برای استفاده از این هیرو پیدا کردند و به نوعی هنگام تیراندازی به عقب بر می گردند و گلوله های وارده را دفع می کنند و همین باعث شده است که شکست دادن Clash به کار بسیار سختی تبدیل شود. به هر حال او در لیست تغییر است و باید دید یوبی‌سافت چه راه حلی برای این مشکل پیدا می کند.

rainbow six

دیگر شخصیت بازی Rainbow Six Siege که قرار است مورد بازبینی قرار گیرد، Tachanka است. او به عنوان یکی از بدترین هیروهای بازی به شما می رود. یوبی‌سافت برای تغییر او یک Grenade Launcher آتش زا در نظر گرفته است. هنوز سلاح اصلی او سرجای خودش است اما افزودن یک سلاح جانبی آتش زا قدرت این شخصیت را افزایش داده است. هر چند که اندازه نارنجک های پرتابی کوچک هستند و ممکن است نیاز به پرتاب چندین مورد از آن‌ها داشته باشید.
تغییرات انجام گرفته به زودی در سرور تست بازی Rainbow Six Siege اعمال خواهند شد. نظر شما چیست؟

منبع: PCGAMER

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.